(Sinem ve Annesi Jiminlerin evin önüne gelirler ve konuşmaya başlarlar.)
Sinem= Anne biz burdamı kalıcaz burası çok lûks burası bize göre değil.
Park Mini= (yazarınızın annesi) Kalmak zorundayız kızım durumumuz belli.
Sinem=Alışabilicez mi? peki anne! (Kapıda biri belirdi ailenin oğlu Park jimin)
Jimin=(Vayyy güzel kızmış. Diye aklından geçirdi.) (Jimin boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.)
Siz yeni temizlikçi ve kızı olmalısınız. Buyrun içeri geçin.(jimin aslında böyle değildir.) Ben okula gidiyorum.Sinem=Çok yakışıklı.(İçinden söyledim bunu)
Park Mini=Evet biz onlarız.
Sinem=(Jimin gittikten sonra annesine sorular sormaya başlar.) ( Bu arada ben hikayede busanlıyım.) Anne ben burdan Busandaki okuluma nasıl gidicem burdaki okulların hepsi 15.bin tl nasıl ödiyicez okul parasını offf.
Park Mini= Kızım 1 çaresini buluruz takma kafana hadi zili çalalım...
(Kapıyı jimin'in babası Jung Shin amca açar.) (Nerden hemen amcam oldu.)Jung Shin= Hoş geldiniz... Park Mini ve kızı sinem hanım... (Adam ne kadar cömert biri bana ve anneme hanım dedi)
Park Mini=Hoş Bulduk.
Jung Shin=Nasılsınız?
Park Mini= Îyiyiz. Hanım efendi evde yokmu onlada tanışsaydık.
Sinem=Ben iyi değilim.
Jung Shin=Eşim çarşıya gitti gelicek. Küçük hanım senin iyi değilsin. Ne oldu?
Sinem=Ben burdan Busan'a okuluma nasıl gidicem burdaki okullarada gidemem durumumuz belli...
Jung Shin=Sen o güzel canını sıkma. Ben seni Jimin'in okuluna burslu olarak yazdırdım. (Jiminle aynı okula gitmekmi kafayı yiyicem ALLAH'IM) Okul kıyafetlerini falan aldım odanıza koydum yatağının üstünde.Yarın başlıcaksın hazırlan.
Sinem=Sağol Jung shin amca çok teşekkür ederim.
Jung Shin=Ne demek her zaman.(Akşam oldu ve Jimin eve geldi bizde annemle yemek yiyecekleri masayı hazırlıyorduk.) (Jimin geldi ve annesine ve babasına selam verdi.)
Jimin=Nasılsınız anne baba...
Jung Shin=İyiyiz oğlum sen nasılsın. Oğlum sana bişey diyicem. Sinem senle yarın aynı okula başlıyıcak ona okulu gezdirirsin...
Jimin=Sinem kim baba.
Jung Shin=Arkandaki kız. Jimin gözlerini kocaman büyüttü ve kafasını selam verircesine salladı.
Jimin=Selam.(Dedi ve bana bakmaya devam etti.)(Yerim senin selam diyen ağzını)
Sinem=Selam.
(Jimin kafasını babasına çevirdi ve konuşmaya başladı.)Jimin=Tamam baba gezdiririm Sinem'i. (İmalı imalı konuşarak söyledi.)
Jung Shin=Tamam oğlum.(Jimin yemek yedi ve odasına giderken bana göz kırptı.) (Gözlerine kurban.)
Jimin=İyi geceler anne baba.
Jung Shin=İyi geceler oğlum.
(Diğer ev sakinleride yemeklerini yediler kahvelerini içtikten sonra uyudular bizde annemle ortalığı toplamaya başladık.Ben topluyodum annem bulaşukları bulaşık makinesine doldurdu.
( Jimin su içmek için mutfağa geldi.)Jimin=Kolay gelsin.
Sinem=Sağol.
Jimin=İyi geceler.(Suyu içtikten sonra dedi ve odasına yöneldi.)
Park Mini= İyi geceler beyfendi.
(Annemle ortalığı topladık ve bende yatmaya çıktım yani annem yolladı yarın okula gideceğim için uyumamı söyledi.Bende uyumaya çıkarken anneme!)
Sinem=İyi geceler anne tatlı rüyalar.
Park Mini=İyi geceler kızım sanada tatlı rüyalar kızım.♥
Sinem=Kafamı yastığa koydum ama uyuyamadım heyecandan.
İnşallah hikayeyi beğenirsiniz.Vote ve yorumlarızı bekliyorum.
İyi okumalar.