2.Bölüm:)

121 16 4
                                    

Sinem=(Sabah oldu ve okul kıyafetlerimi giydim.Aşağı mutfağa indim ve annem kahvaltıyı hemen yedim ve ev sakinlerinin masasını hazırladık annemle sonra herkes aşağı indi ve masaya oturdu.Bende başlarında duruyodum eğer bişe isterlerse diye.Jung Shin amca herkese.)

Jung Shin=Günaydın herkese.

Jimin=Günaydın baba.

Jung Shin=Oğlum sinemle beraber gidin okula tamammı!

Jimin=Baba ben okula tek gitsem. O okula başka arabayla gelse olmazmı! Ben bizimi çocuklarla gidicem.

Jung Shin=Hayır olmaz nasıl olsa çocuklarla sonraki günlerde gidebilirsin dimi oğlum.Kahvaltını ettiysen hadi sinemide al doğru okula.

Jimin=Offf baba! Tamam.
Hadi Sinem gidelim.

Sinem=Tamam mutfaktan çantamı alıp geliyorum.

Jimin=Tamam çabuk geç kalıcaz yoksa.

Sinem=(Çantamı aldım ve jimin'in arabasına yöneldim ve arka koltuğa oturdum.Jimin'in arabasını şöför kullanıyodu çocuk zengin sonuçta kendi sürücek hali yok.)

Jimin=Ben okula 100 metre varken inicem Kangmin şhi.(Kangmin şöför bu arada)

Kangmin=Tamam efendim.

Sinem=Ben inerim Jimin sen zahmet etme.(Ben öyle diyince hafiften gülümsedi.)

Jimin=Tam isabet...

Sinem=İsabet atışlarım iyidir dikkat et seni yaralamasın jimin şhii.(Tam okula 100 metre varken indim.)
(Kendi kendime konuşuyom)
Ahh sinem gene yaptın yapacağını tutamadın dilini sen busun işte kızım sen busun...
(Tam okuldan içeri giricektim ki karşıma biri dikildi bu kişi jimin.

Jimin=Bu okula adımını attığın gibi sana kötü davranacağım.

Sinem=Nabayım davran karşılığını bulursun.(Tam okuldan içeri adımımı atıcam jimin'in tayfa karşıma dikildiler ve bana şöyle dediler. Jungkook bana şöyle dedi.

Jungkook=Bizi hafife alma hizmetçi kızı.(dediya ben hemen jimin'e döndüm.)

Sinem=Sen dedin dimi Park Jimin.(Bu arada park jimin sinem'in hikayede ilk aşkı olucak.)

Jimin=Evet ben dedim karşılığınımı vericen.

Sinem=Her şeyin bir zamanı var bekle görürsün gününü.

Jimin=Bekliyicem hemde 4 gözle.

Sinem=Jimin doğru söyle sen canavarmısın ki 4 gözlüsün.(jimin fanları bu dediğime fazla takılmayın.)

Jimin= Aişşş çinça!

Sinem=Ben sana her yaptığının bir karşılığı var dedim dimi.

Okuldakiler=Ooooo bu kız kim jimin e karşı bu kadar cesur!(yazarınız yürek yemiş!)

Sinem=(Okul zili çaldı ve ben öğretmenler odasına yöneldim hocayla birlikte sınıfa gidicemiz için.)(Sınıfa doğru yöneldik ve ben dua etmeye başladım inş jimin'le aynı sınıfa düşmem dua ediyodum ki sınıfın kapısının önüne geldik ve içeri girdik.Jimin orta sıranın 4.sırasında oturuyodu tek başına ben tabi inş yanına oturmam diye.Hoca beni tanıştırmaya başladı.)

Hoca=Çocuklar bu yeni sınıf arkadaşınız.Sinem'e selam verin.Sinem sende kendini tanıt.

Herkes=Anyong!!

Sinem=Anyong! Ben Sinem Busan'lıyım siz benimle iyi anlaşın bende sizinle.

Hoca=Senin yerin orta sıradan 4.masa geç kızım.

First Love 《Park Jimin》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin