Tuana=Ne var jimin.
Jimin=Telefonu sineme ver tuana.
Tuana=Sinem knk telefonu sana vermemi istiyo.
Sinem=Onla konuşmak istemiyorum.
Tuana=Jimin sinem senle konuşmak istemiyomuş.
Jimin=Tuana sana bişe diyicem ama sineme çaktırma.
Tuana=Tamam.
Jimin=Yarın sinemi okula yolla ona bir sürprizim var tuana nolur onu çok seviyorum.Benim evimdeki benim eski kız arkadaşım ama eski o kendini hala benle sevgili sanıyo.
Tuana=Tamam jimin by by.
Sinem=Ne diyo jimin.
Tuana=Seni sevdiğini söyledi bide o evindeki kız onun eski kız arkadaşıymış ama kız herkeze ben jiminin yeni sevgilisiyim diyomuş.
Sinem=Tuana knk uyuyalımmı yarın okula gidicem.
Tuana=Tamam kanka.(Benim dememe gerek kalmadı sinem zaten okula gidicekmiş.)
*******************
Sinem=(Sabah oldu ve tuanaya not yazıp onu alnından öpüp odadan çıktım ve eve gidip okul formalarımı giydim bide bedenliklerimi aldım ve evden çıktım.Kızlar çocuklarla gelicekmiş bende jimini görmemek için onlardan önce gittim okula.)
Sevilay=Büşra hadi kalk çocuklar bekliyo ayıp olucak.
Büşra=Tamam kalktım.
Sevilay=Çabuk üstünü giy.
Tuana=(Uyandığımda sinem yanımda yoktu sadece bir not vardı.)
Notta yazanlar:Tuana knk ben okula gidiyorum.Seni uyandırmak istemedim beni merak etme.
Tuana=Jimini arıyım bir.
-Alo jimin sinem okula gitmiş haberin olsun.Jimin=Sağol tuana çok iyisin.
Tuana=Teşekkür jimin hadi by by.
Sinem=(Arkadaşım bile arkamdan iş çeviriyo bro ya.)
Sinem=(Okula geldim ve sınıfa girdim panodaki yazıyı okumaya başladım.)
Panoda yazanlar: Sinem beden dersinde nöbetçidir.O hariç herkes spor salonuna.
Sinem=(Bu iyi oldu işte azcık kafamı dinlerim.)
-(Bizimkilerde sınıftan içeri girdi ve onlarda panoda yazanı okumaya başladılar.)
Sevilay=Bro nöbetçi olmuşsun.
Büşra=Aynen.
Sinem=Iyi oldu uyurum burda azcık.
Sevilay=Sen istiyosan peki hadi görüşürüz biz spor salonuna gidiyoruz.
Sinem=Görüşüz kızlar.
Jimin=Bende senle kalıyımmı.
Sinem=Hayır seni görmek istemiyorum.