21-07-2016 en 26-07-2016

505 11 1
                                    

Hallo mensen! Ik heb eigenlijk veel te veel te melden, maar ik ga lekker beginnen met de tekeningen die ik bovenstaande data heb gemaakt.

Hallo mensen! Ik heb eigenlijk veel te veel te melden, maar ik ga lekker beginnen met de tekeningen die ik bovenstaande data heb gemaakt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is de tekening die ik  21-07-2016 heb gemaakt. Ze is losjes geïnspireerd op de dark elves uit Thor: The Dark World (ik ben overigens verslaafd aan Marvel atm, maar dat is ff een ander verhaal). Anyways, toen ik tekende was ik heel erg trots op dit werk, maar toen ik aan het afronden was, vielen er een aantal dingen op. Zoals het (toen) gebrek aan wenkbrauwen. Zoals je ziet, heb ik dat opgelost, maar toen viel het gebrek aan voorhoofd op... Ook de ogen gingen niet helemaal lekker en ook dat is te zien. De vorm van het gezicht (afgezien van het gebrek aan voorhoofd dan) ging dan weer wel heel erg goed, evenals de vorm van haar mond en oor. Ook was ik niet helemaal tevreden met de vlechten. Dus besloot ik haar opnieuw te tekenen. (overigens heb ik zo'n 4-6 uur aan deze tekening besteed)

 (overigens heb ik zo'n 4-6 uur aan deze tekening besteed)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Sorry voor de kwaliteit)

Dit is dus de tweede poging die ik vandaag gemaakt heb. Ik ben heel erg blij dat ik het gedaan heb. Nu ga ik samen met mijn zusje de line-art inkleuren. (zij gaat de bovenste doen, ik de onderste).

Dan het andere nieuws. IK HEB EINDELIJK MARKERS! Okay, ik wil echt al tijden lang markers, maar ze zijn redelijk prijzig. Maar ik heb ze toch gekocht. Of nou ja, een paar ervan dan. XD

Ze zijn van het Winsor & Newton en het zijn de brushmarkers. Tot nu toe heb ik de kleuren Dusky pink (O518), Putty (O618), Meadow green (G339), Apple (G338), Lilac (V327) en de colourless blender. Maar morgen ga ik de stad in om er nog 7 te kopen!

BYE!

TekenboekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu