multimedya: Kumsal Güneş Soytürk
Bölüm şarkısı:Sia-Bird Set Free
yatağından annesinin bağırışlarıyla uyandı kız.Ne olurdu sanki onu bıraksalar da akşama kadar uyusaydı. Ama eğer biraz daha yatmaya devam ederse annesinin topuklu ayakkabılarını kafasının tepesine yiyecekti ve bu onun isteyeceği en son şey bile değildi.Hızla yataktan kalktı ve odasının içerisinde bulunan banyoya doğru ilerledi elini yüzünü yıkadıktan sonra yüzünü tişörtüne kuruladı ve banyodan çıktı. Hemen dolabından bir uzun çorap, pileli etek ve beyaz bir kazak çıkardı onları üzerine giydi ve ayağına da siyah ugglarını giydi. Makyaj masasına oturdu ve o uzun sarı saçlarını ortadan ikiye ayırarak düzeltti. Saçları kendiliğinden düz olduğu için taraması yetti. Aynada kendisini incelemeye başladı elmacık kemikleri aşırı belirgin zapzayıf bir kız vardı karşısında aynı zamanda sosyetenin en güzel kızı ve moda defilelerin kurtarıcı meleğiydi o. İki yıl....iki yıl önce ne kadar mutluydum diye düşündü içinden. o kendini beğenmiş, insanları ezerek kendi egosunu okşayan, ayak tırnaklarından beynindeki hücreye kadar kibir olan kadın onun hayatını mahfetmişti. 2 yıl önce ne mi olmuştu? olayların başladığı gün 2 yıl önceydi...
2 yıl önce:
O gün baleye geç kalmıştı genç kız. Normalde asla geç kalmazdı ama bugün bir farklıydı sanki. hemen odasına koşup hazırda duran bale çantasının içine pointlerini attığı gibi arabaya bindi şöförlerine hemen gideceği yeri tarif etti ve arkasına yaslandı..Geldiğinde hemen koşarak arabadan indi ve soyunma odasına geçti. Hemen üzerindekiler, çıkardı ve dolaba koydu bale için getirdiği elbiselerini giydi, dolabını kilitleyip hemen salona doğru koşturdu çoğu kişi ısınma hareketlerinin sonuna gelmişti. Hemen yere oturdu ve pointlerini seri bir hareketle giydi. Hemen ısınma hareketlerine başladı. Isınma hareketlerinin sonuna doğru yaklaşırken bele hocasının ona seslenmesiyle kibar bir şekilde hocasının yanına doğru ilerledi genç kız az sonra olacak iğrençliklerden haberdar değildi bile.
"efendim dedi."kız çekingen bir tavırla. kadın o sivri burnunu kızın bu çekingen halini görünce iyice bir kıvırdı. Küçümseyen ve ezikleyici bakışlarıyla kızı baştan aşağıya rahatsız edici birşekildi süzdükten sonra dudakları iğrenç bir şekilde kıvrıldı.
"Merak ediyorum da Kumsal kaç kilosun.? yani burada bu kadar güzel fizikte kızlar varken hiç aynaya bakmıyor musun sen? o yüzün cips yemekten yağdan gözükmüyor hele bacaklarında ki yağlar yani....yanlış anlama yada hatta anla."dedi ve iğrenç bir şekilde kahkaha atıverdi.Kızın gözleri iyice dolmuştu her an gözlerinde ki damlalar firar edebilecek vaziyetteydi. Ama ağlayıp o kadının egosunu okşamayacaktı. duruşunu iyice dikleştirdi Kumsal. Kadın onun bu tutumu karşısında şaşırsa da iğrenç bir şekilde sırıtmaya devam etti.
"benim en azından fiziğim bozuk yahut yüzüm çirkin...en azından kişiliğim sağlam" dedi. ve yürüyüşünü dikleştirerek çıktı oradan Kumsal. hemen koşarak soyunma odasından eşyalarını çantasına tıkıştırdı ayağındaki pointleri umursamadan sokağa çıktı. ağlaya ağlaya koşmaya başladı en sonunda gücü tükenince olduğu yere çöktü ve bağıra bağıra ağlamaya başladı. Az önce neler olmuştu öyle. Şiddetli gök gürültüsü ve ardından bardaktan boşalırcasına yağan yağmur sanki kızın göz yaşlarını kamufle etmeye çalışıyordu yağmurun etkisiyle daha da şiddetlendi kızın ağlaması...o gün onun günüydü. O gün orada saatlerce ağladı Kumsal ve bir daha bale defteri açılmamak üzere raflara yerini buldu. Ama raflarda yerini alan tek şey bale değildi. Kumsal o günden sonra fazlasıyla zayıflamaya başlamış ve o kilo denilen şeyi bale gibi özenle kaldırmamış rastgele fırlatmıştı raflara. Kumsal bir çok ders almıştı kimseye güvenmeyecekti kendisinden başka onun tek dostu kendisiydi o saatten sonra. işte Kumsal Güneş Soytürk'ün hikayesi bu şekilde başladı...
bölümler yakında gelmeye başlayacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyetik Güzeli
ChickLito bir balerin di taki hayalleri suya düşene dek. Ama o sularda yüzerek hayellerinin yıpranmış hallerini çıkardı. Ve onarmak için elinden geleni yapmaya başladı. Biliyordu zaman gerekiyordu ama inanıyordu. Hayata karşı çabalamaya başladı. Farketmişti...