yeni bölümmmmmmBölüm 7: 2 yıl

164 11 4
                                    

Selam lost fairy ailesi artık aile diyorum çünkü 3 k lık bi aile olduk artık umarım bölümü beğenirsiniz tam 856 kelime iyi okumalar
Selam minna lütfen medyayı beraber dinleyin...
Önceki bölümde :
Gray etraf kararın "Üzgünüm minna ama galiba bu benim sonum." Diye düşündü.
***
Zoro odadan çıkarak "onu buldum." Diye bağırdı.
***
Grayin kendinden geçmeden önce son hatırladığı birileri tarafından tutulduğu ve yükselmeye başladığıydı.
Şimdi:
Gray kendine geldiğinde gözlerini zar zor açtı. Kocaman bir yatakta yatıyordu. Karşısında beyaz saçları dizlerine kadar uzanan buz mavisi gözlü bir kadın vardı.
Gray doğrulmaya çalıştı ama kadın onu durdurdu. Kadın "Hayır yaraların tam olarak iyileşmedi " dedi. Gray yerine geri yattı ve nerdeyim ben nasıl kurtuldum siz kimsiniz beni kim kurtardı ? " diye soruları sıraladı. Bunları sormak bile onu çok yormuştu. Kadın  "Seni arıyorlardı. Seni bulduklarında düşüyormuşsun. Seni kurtarıp buraya getirdiler. Nerede olduğuna gelirsek ejderha boyutu saorus tasın. Benim kim olduğumun cevabı ise prens ben gökyüzü ejderhaları kraliçesi grandeeney." Dedi. Gray bu cevapların karşısında hızla doğrulmaya çalıştı. Ama ağrıları yüzünden geri yattı. Grandeeney "İyi misiniz size bu yüzden kalmayın dedim. Yaralarınız daha tam olarak iyileşmedi. Daha yeni ilk tedavi bitmişti." Dedi. Gray "İyiyim. Sen gerçekten Wendy nin annesi misin? Ama sen insansın. Ayrıca ejderha boyutu saorus mu nasıl- Lucy Happy minna. Hepsi beni merak etmiştir. Ne kadardır buradayım. Diye sordu. Grandeeney "Sakin ol şu an oraya dönebilecek kadar iyi durumda değilsin. Ama birine sonra haber yollaya biliriz. Hem yaraların yüzünden hemde diğer nedenden ötürü şu an dönmen için çok tehlikeli ayrıca evet ben Wendy nin annesiyim ejderhaların çoğu insanada dönüşebilir. Şimdi biraz dinlenir dinlenince sana her şeyi anlatacaz." Dedi. Grayin gözleri kapandı ve uyuya kaldı. Gray uyandığında daha az ağrısının olduğunu farketti. Grandeney "uyandın demek Günaydın." Dedi. Gray "Günaydın. Ne kadardır" dedi ama grandeeney daha sözünü bitirmeden onu yanıtlamıştı. "Tam olarak 18 saattir buradasın" dedi. Yanda oturan yeni farkettiği iki adamdan kızıl saçlı boynunda beyaz pullu gibi görünen atkısı olan "Grandeeney sadece ne kadardır uyuyorum diye soracaktı belkide sakin ol dedi. Sonra grayin bakışını görünce sanırım benim kim olduğumu anladın dimi, ama ben genede söyleyeyim. Ben ateş ejderleri imparatoru İgneel." Dedi. Yanında ki siyah saçlı çivi kaşlı demir yiyen adam "bende metalicana demir ejderhaları imparatoru." Dedi. Gray şok geçirmişti ama kendini toparladı ve "tanıştığıma sevindim. Ama ben neden buradayım burası nasıl bir yer ve neden eve dönemiyorum. Beni kim kurtardı." Dedi.
Grendie "Burası ejderha boyutu saorus burada sadece Ejderhalar senin gibiler ve bazı exceed ler buluna bilir. Senin burada olma  ve neden gidemez  nedeninin senin güvenliğin. Seni kimin kurtardığına gelirsek kendisi ve diğerleri gelince tanışacaksın. Onlar şimdi dinleniyor lar. Biraz daha dinlen sana herşeyi anlatacam." Dedi.
Gray uykuya daldı.
***
Gray uyanınca başka bir odada olduğunu gördü. Bu oda daha büyüktü yan yatakta 16 yaşlarında bi kız uzanıyor ve kitap okuyordu yatakta exceed de vardı kız üzerindeki bakışları hissedince o tarafa döndü.

Gray kızın gözlerinin gözlerininde saçları gibi pembe renkte olduğunu fark etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gray kızın gözlerinin gözlerininde saçları gibi pembe renkte olduğunu fark etti. Kız hemen bakışlarını kaçırıp yataktaki exceed lerden birini dürttü. Uyanmayınca bi kaç kez daha dürttü exceed gözlerini ovuşturup doğruldu "efendim mel ne oldu bi sorun mu var" dedi. Kız el işaretleri ile bişeyler dedi. Exceed "ha uyandımı kim uyandı" kız daha hızlı ve sert hareketlerle birkaç el işareti yapıp grayi gösterdi. Exceed "uyanmış ben hemen grandie ye haber veriyim" dedi. Tam kalkacakken kız onu durdurup bir kaç el işareti ile bişiler dedi. Exceed "ama" dedi ama kızın bakışını görünce tamam sen bilirsin dedi. Kız Hemen yataktan çıkıp ayağa fırladı kıyafetleri anında değişmiş ti. Odadan çıkıp arkasından kapıyı kapattı. Gray şey siz kimsiniz.
Exceed "ben sorono bu uyuyan da benim abim moroi. Ve daha demin çıkan da onunla  biraz dan tanışırsınız. Sen de graysin." Dedi. Gray "evet de sen nerden biliyorsun." Dedi. Moroi "seni kurtaran bizdik ayrıca seni tanımasa idim şuan çoktan ölmüştün prensesin odasında olduğun için." Dedi. Grandie içeri girerek "merak etme moroi melodynin bazı özel durumlar ı yüzünden aşırı korumacı ve hassastır tabi kız kardeşi içinde bu geçerli ikisi ona çok bağlıdır. Melody hadi içeri gir dedi. Kız başını kapıdan uzattı. Metalicana onu arkasından içeri doğru ilerleterek "hadi prenses çekinmesene ayrıca konuşmamız gereken şeyler var." dedi. İgneel "evet hadi bakalım içeri" dedi. İkisi kollarına girip onu içeri çektiler. grendie "bu ikisinin anlaştığı tek konu" dedi. kız yatağa oturmuştu.grandie metalicana ve igneel ise odadaki koltuklara oturmuşlardı. Grendie kızı göstererek "Bu diğer ejderha kraliçe soyundan gelen Melody Kronos. Kendisi bazı nedenlerden dolayı sesini kaybetti ve bazı şeyler yaşadı bu yüzden kendisi fazlasıyla içine kapanıktır." dedi. gray "tanıştığıma sevindim" dedi. melody bende der gibi kafasını salladı. grendie tanıştığınıza göre şimdi senin burada olman size neden saldırdıkları ve diğer şeylerin nedeni olan olayları anlatacam." dedi. grandie siz ikiniz ejderha kraliçenin soyunun son iki kalan kişisisiniz dedi ve anlatmaya başladı. (Gomennasai demo tam olarak kurglamadım olayı onun için olanları sonradan anlatacam)
Bitirdiğinde gray yani beni öldürmeye çalışamalarının nedeni buydu öylemi dedi. Metalicana "evet prens bunun içinde büyünüzü tam olarak geri kazanana ve eğitiminizi tamamlayana kadar burada kalmalısınız dedi. Gray "tam olarak ne kadar dedi. Grendie "2 yıl" dedi.
Son
Selam minna biliyorum uzun zaman oldu ama artık daha güncel yazmaya çalışacam umarım beğenirsiniz oyasumiii
Not mangada son olan hakkında ne düşünüyorsunuz
Not 2 bu kadar kısa olduğu için gommen

Lost fairyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin