Medya müthiş
Önceki Bölümde:
Ekipler loncadan çıkarken Natsu gözlerinden akan yaşları durduramayarak "lanet olsun lanet olsun" diye sayıklayarak Grayin evine doğru koşuyordu.
Şimdi :
Natsu eve yaklaşınca tanıdık kokuları fark edip hemen o tarafa doğru koşmaya başladı. Sonunda eve varmıştı. Bahçeden geçip kapıya vardı ve kapıyı kırar gibi çaldı. Kapıyı dünkü yeşil saçlı çocuk açtı.
Natsu "Çekil geçiyim " diye hırlayarak konuştu. Zoro "Sen-" diyemeden onu itip içeri girip "Gray neredesin seni lanet herif senin kaybolmadığını biliyorum saklamayı bırak ve ortaya çık. Bizi kandırma." Diye bağırıyor bir yandan da ağlamasını durdurmaya çalışıyordu. Birden suratına tekmeyi yiyince geriye doğru uçup duvara çarptı. Natsu "kim" diyip kafasını kaldırıp Lucy i görünce şok geçirdi. Tekmeyi atan Lucy di.
Doğrulmaya çalışırken üstüne bide yumruk yedi suratına. Cana " Sen kendini ne sanıyorsun. Daha doğrusu Grayi ne sanıyorsun senin gibi aşağılık biri olduğunu mu ? Senden nefret ediyorum HEPİNİZDEN." diyip ağlayarak yere çöktü. Lucy ve Happy ninde ondan çok fazla bir farkları yoktu. Zoro Cana nın yanına çöküp ona sarıldı sonrada onu salona götürdü diğerleri de Lucy ve Happy i götürdüler. Sonunda orada sadece Natsu ve Erza kalmıştı. Erza Natsu nun kafasına vurarak "Ne halt yediğini sanıyorsun sen ." Dedi sinirle.
Ama o an Natsu nun hıçkıra hıçkıra ağladığını yerinden kalkmaya bile çalışmayıp yerine çöktüğünü fark etti. Erza onun yanına çöküp sımsıkı sarıldı ve hıçkırarak ağlarken "Merak etme söz veriyorum onu bulacaz." Dedi.
***
Gray uyandığında zorda olsa doğruldu ve yanıklarını ve yaralarını gördü. "Eve dönmeliyim" dedi. Zorlada olsa ayağa kalkıp yürümeye başladı. Yarım saat kadardır yürüyordu.
İlerlerken artık gözü kararıyordu. Birden ayağı boşluğa geldi ve düşmeye başladı aşağı bakınca düştüğü yerin sonu görünmüyordu.
Kendinden geçerken aklından geçen son şey Üzgünüm minna ama galiba bu benim sonum diye düşündü.
***
Sabah olmuştu herkes araştırma yapıyordu loncada fiorede ki bütün loncalara haber verilmiş lamia Pegasus ve saberden birer grup buraya geliyordu. Zoro evde araştırma yapıyor geri kalanlar yardım için yanındaydılar. Zoro birden odadan çıkıp "nereye gönderildiğini buldum." dedi.
Son
Minna biliyorum şuan büyük ihtimalle bana sövüyorsunuz. Haklısınız çünkü ben bile bunu yapıyorum. Umarım beğenmişsinizdir. Diğer bölüm bundan çok daha uzun olucak emin olun. görüşürüz. Vote ve yorum yapın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost fairy
FantasiGray in şeytan avcısı olduğu ortaya çıktığında loncada bir kaç kişi hariç herkes onu dışlanmaya başlamıştır. o kişiler lucy happy lily gajeel usta mirajane elfman elfman sayesinde evergreen ve sonradan hatasını fark eden cana dır. gildarts hiçbir şe...