Ik kleed me om en loop richting de badkamer, k doe snel argan olie in mn haar en loop snel naar benenden, ik ontgrendelde mn telefoon en zag dat het al kwart over 12 was & mn les begint al om half 1. Ik pak mn vespa en ga naar school. Daar aangekomen zie ik Hicham & Lisa mijn bestieeees? Dacht ik tenminste.. Ik zag ze verdomd samen zoenen? Ik liep boos naar ze toe en zei "wat moet dit betekenen? Gatver Lisa had echt niet gedacht dat jij ook zo hoerig kan zijn"
Ze schrokken heel erg en ze wisten niet wat ze moesten zeggen, ik keek ze raar aan en liep weg naar de les. Lisa rende achter me aan en Hicham ging naar zijn groep met al zijn vrienden. Ik negeerde Lisa , had geen zin in haar verontschuldigingen. Ik zei tegen haar ''DONDER OP MET JE GIEGEL'' heb hier vandaag geen zin in. "Ik heb me moeder een paar dagen geleden verloren met een ongeluk". "Dus ga even weg". Ik zag dat Lisa er van schrok en wou me een knuffel geven , aan de ene kant wilde ik dat wel had het namelijk best wel hard nodig, maar ja ik was boos , was dat dan niet raar. Dus besloot het om toch maar niet te doen en zei tegen haar "even niet sorry''.
Ze begreep me en liep naast me , het was eigenlijk al weer goed. Toen ik klaar was met school en eenmaal aangekomen thuis kwam hoorde ik nog iets van me vader waar ik van schrok!
"Ik ben ontslagen, geen geld, geen eten, geen kleren, geen auto." Zei hij paniekerig. "wat? Huh? Opeens.. Uit het niets?" . Hij negeerde mijn vraag en ging gelijk weer naar buiten. Ik zat na te denken.. Hoe zouden wij makkelijk geld verdienen?
Ik wou afleiding zoeken dus ging mijn serie kijken 'callgirl'
Wacht is midden in mn serie stopte ik het en bedacht om aan geld te komen.. BETAALD SEKS?
Zou dit mijn toekomst worden? Een hoer? Dat gaan wij beleven
JE LEEST
wie ben ik nou echt?
Adventure"hey baby, mis je lichaam elke dag steeds meer.." Lina in prive Jasmien in mn job.. ik ben 17 jaar wat nu? is dit min toekomst?