Zondag ochtend ik word wakker en kijk op me telefoon. Oh yassine heeft geappt.
YASSINE: heey, ik vind het zo fijn om je terug te hebben.💘
LINA: heey yas, ik ook houvanjou!💘
YASSINE: mogen mensen het weten?
LINA: idk & idc. 💘 (ik wil het niet , moet ik dat zeggen)?
YASSINE: oke babe zie je straks! 😋😋👅💘
Ik ga maar is een keer uit bed het is nu al 4.00pm en ik heb met Yassine afgesproken om 5.00pm om uit eten te gaan.
Toen ik eenmaal klaar was met alles om me klaar te maken voor straks, gaat me mobiel! Ik hoopte dat Yassine was... oh dat was het ook hij vroeg ''waar wil je eten''? Dus ik zeg maak niet uit.
ik hang op en word gebeld. Door hardwork. Shit dit is niet wat ik nu wil. Dus ik neem op.
mevrouw: hoi, ik heb een klant.
ik: hoi oke, voor wanneer?
mevrouw: morgenochtend om 9.00am.
mevrouw : dus je moet vroeg uit bed en daarom word je nu ook het dubbelde betaald.
ik: oke? is goed, hoeveel moet dat zijn?
mevrouw: 850 euro dus doe je best. En ik krijg 250!
mevrouw: en ik wil je morgen om 2 uur op het kantoor hebben voor de vorige keer en voor morgen ik wil namelijk het geld.
ik: oke is goed.
mevrouw: oke tot morgen dan!
ik: ja, tot morgen.
Yassine kwam naar binnen via de achterdeur. En kuste me natuurlijk. Ik zei ''niet doen joh ik heb me make-up gedaan''. Hij lachde en ging expres verder. Ik kon eigenlijk ook geen nee zeggen. Dus we kregen weer seks. En waren er door te laat voor het eten en hij bestelde dus 2 kapsalonen. En dat kwam ook vet laat aan dus we kregen het gratis. Dat was best wel chil. En we hadden dus een gezellige avond samen. Tot dat me vader thuis kwam stom dronken. En zei van alles maar niemand begreep hem en dus gingen we naar Yassine's huis daar was dus ook niemand. Toen het al iets van 2.00am was daht ik laat ik maar is naar huis gaan het is al laat. dus ik zei ''ik ga ik moet morgen vroeg op''. Hij zei '' nee je blijft hier slapen''. Ik zei " nee echt niet, ik kan echt niet, ik heb morgen afspraken sorry". Maar ben morgen ongeveer 4.00pm weer bij je.
JE LEEST
wie ben ik nou echt?
Adventure"hey baby, mis je lichaam elke dag steeds meer.." Lina in prive Jasmien in mn job.. ik ben 17 jaar wat nu? is dit min toekomst?