2.

228 4 2
                                    

Dus ik bedacht de volgende ochtend in me hoofd laat ik maar eens op zoek gaan hoe dat moet! Dus ik ging natuurlijk naar een pornosite, werd er eerst misselijk van! Maar naderhand toen ik Nat werd was het oke. Dus ik dacht laat ik nu oefenen met me vinger en deed ook rare pozes. Trouwens me vader was ergens maar niemand wist waar! Niet iets ergs ofzo hoor. Maar verder het ging super goed vond ik! Dus ik ging op internet kijken voor zo een bedrijf waar ze je helpen om klanten te zoeken. En na een kleine minuut vond ik al meteen een bedrijf genaamd 'hardwork' klinkt niet zo als een bedrijf voor dat maar het was het toch echt! Had me aangemeld en kreeg meteen een belletje. Het was opzich een best wel aardige mevrouw en vroeg van alles. En ze zei dat het helemaal goed kwam. Dus ik had er vertrouwen in. Die avond had ik niet verwacht dat het zou gebeuren maar ik werd gebeld, ik had een klant?

Dus ik werd gebeld om 8.00pm en ik moest 9.00pm klaar staan, want ik werd door een prive taxi opgehaald. Dus ik ging snel naar boven en keek in me kast. En toen bedacht ik me "ik heb geen hoeren kleding" dus ik belde haar terug. Ze zei dat ze me taxi wat meegeeft dus ik dacht oke cool!
Ik ging douche tanden poetsen deoderant op doen haar vast maar wild en had me jurk aan die me moeder zelf had gemaakt was best wel kort, dus kon er mee door nog 20 min op de klok wat zal ik doen? Oh fuck me make-up dus ik sprong naar boven en deed me make-up net op tijd klaar had nog 3 min. Hij was 9.00pm precies voor me deur.
Ik kwam naar buiten , hij stelde zich voor "hoi ik ben rob en ik ben vanaf nu jou taxi en bodycard! Dus ik geef me je nummer en dan kun je me bellen als het binnen fout gaat!
Dus ik zei ja is goed. Eenmaal in de auto gaf hij mij een tasje en ik dat ohja de kleding maar het was kleding of nou ja meer gaas leek het wel. Dus ik ging me omkleden. Nou ja ik dacht het zal allemaal wel. We gingen over een drempel en er viel wat uit het tasje? Wat is dat? Oh wacht een telefoon, kleine dildo en condooms. Dat ik een telefoon kreeg begreep ik niet dus ik liet dat in de auto en nam die dildo en condooms mee. In me tasje ik belde aan het was best wel een leuke man! Hij vroeg " hoe heet je "? Dus ik zei...kan ik wel zeggen hoe ik heet? Dus ik zei "ik heet jasmien en jij"? ''ik heet rayen''
Dus we gingen naar binnen. Het ging eigenlijk heel erg vanzelf hij ging zitten we kuste en meteen gaf ik hem hoofd en daarna floepte hij er in. Trouwens dit was niet me eerste keer ik deed het toen ik 14 jaar was met jassine me buur jongen. Maar terug naar me avond het was best wel chil ik bedoel het ging goed en hij had niet in de gaten dat ik maar 17 ben en hij 24 hahaha maar ja. Dat hoeft niemand toch te weten. Eenmaal toen ik klaargekomen was mocht ik weg gaan. Maar hij was zo lekker en vroeg '' heb je niet zin in meer ''? waarop hij antwoorde ''nou eigenlijk wel ja maar ik dacht is dat niet te veel gevraagd''? dus ik zei tegen hem " nee hoor je moet alleen maar 200 euro meer betalen''. En we begonnen weer te neuken. Toen we helemaal met alles klaar waren ging ik weg . Ik had in totaal 700 euro verdient voor een half uur seks? maar er ging 250 euro naar de mevrouw die klanten voor  mij regelt.


Die avond nog dacht ik de hele tijd aan Rayen. Was ik soms verliefd op hem? Nee dat zou niet kunnen! Misschien komt het omdat hij zo goed was? Door dat ik de hele tijd ging nadenken en er op terug keek, viel ik in slaap.

Het is zaterdag ochtend me vader ging op zoek naar geld bij mensen die hij kon om eten te kopen. Dus ik was alleen , ik dacht ik ga lekker porno kijken. Dus ik pak me laptop en begin het te kijken.  Yassine zag me het kijken en belde aan. Want ik zat aan de eettafel bij het raam waar mensen naar binnen kunnen kijken. (STOM)! Maar ja ik deed open. Ik zei ''wat is er ''? hij zei ''zin in seks ofzo''? waarop ik zei ''ja eigenlijk wel '' (als ik naar hem kijk worden ik al nat). Dus dat voorstel was welkom en we gingen naar binnen. Hij zei ik heb je zo gemist.  Hij pakte me en gooide me op de bank. En deed me broek uit en onderbroek. Hij begon me heel HEFTIG te  beffen. Ik vond dit zo lekker. Daarna gaf ik hem hoofd. (ik gaf hem trouwens vaak hoofd door de week want we hielden contact) na dat ik heb hoofd had gegeven, begonnen we natuurlijk te neuken. Dat was zo fijn ,zelfs boven fijn. Daarna vroeg hij me. Dus ik zei natuurlijk ''JA''!



wie  ben ik nou echt?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu