STOP! Cel mai probabil nu esti. Dar din fericire este un termen potrivit pentru tine si prietenii tai obsedati de Japonia si cultura lor bogata.
Pentru inceput, stiu cum va simtiti, si eu urasc sa imi zica cineva ca nu sunt otaku, mi s-a intamplat de multe ori si de fiecare data am facut mare zarva in legatura cu asta. Ei bine, nu dispera, nu e mare lucru. Poate ca otaku suna mai misto ca weeaboo, dar e inutil sa te razvratesti cand e clar ca nu stii ce inseamna fiecare nici diferentele dintre ele.
Diferentele principale:
1.
Weeaboo: obsedat de Japonia
Otaku: obsedat de anime, manga si jocuri videoPff, dar sunt otaku atunci! Imi place Japonia, da, dar sunt mai obsedat de anime, manga si jocuri!
Imi pare rau, dar nu. Asta e o diferenta pe care multi se bazeaza si nu inteleg in ce consta cu adevarat. Hai sa mergem la urmatoarea.
Daaaar-
URMATOAREA!2.
Weeaboo: si-ar fi dorit sa sa fie japonez sau sa aiba origini japoneze
Otaku: le place cultura propie (in care s-au nascut) si nu doresc sa schimbe nimic3.
Weeaboo: Incearca sa invete Japoneza de la anime, deseori nereusind mare lucru
Otaku: daca vor intradevar sa invete japoneza fac cursuri si apoi stiu ceea ce vorbesc4.
Weeaboo: Folosesc cuvine japoneze de cate ori au ocazia: "Ce kawaii!" "Arigato!" "Itekimasu!" "Itadakimasu!"Otaku: vorbesc normal
Din asta rezulta ca otaku si weeaboo sunt lipiti unul de altu, si chiar asa e.
Weeaboo este o varianta extrema si enervanta a unui otaku. Te poti considera otaku cand esti usor pasionat de anime si manga, dar nu si cand esti mare obsedat si spui cuvinte stalcite in japoneza la orice ora.
Adevarul crud e ca otaku pot fi doar japonezii, dar cu asa mare fanbase in toata lumea e ok sa te consideri otaku. Doar fi atent sa nu te dai mare. Romanii iti vor tine hangul pentru ca nu cred ca e cineva neaparat interesat de impune "otaku" cu adevarat dar daca spui asta pe un forum international vei fi mancat de viu.
Asta e doar parerea ta stupida, nu inseamna nimic pentru mine si am sa ii enervez pe ceilalti cu kawaii in continuare!
Stop! Nu am zis ca e parerea mea, doamne! O spun din experienta si chiar asa e. Am aflat si eu ca voi si pana la urma am acceptat asta, simplu.
Mai bine te-ai uita la un dictionar, in caz ca stii engleza desi ma indoiesc. Bleeeh!
Esti serios/oasa? Tocmai am zis diferentele!
Get you'r facts streihghhggt!
Incetezi? Hai sa luam un dictionar si sa vedem prima data ce inseamna "weeaboo":Ei na! In caz ca nu stii e un dictionar unde toata lumea poate sa adauge ce vrea, asta nu dovedeste nimic!
A da? Uite:Mai zi ceva...
YOU ARE READING
Motivul pentru care nu esti un OTAKU
HumorMulti oameni, iubitori de anime sau nu, incurca termenii "otaku" si "weeaboo" intre ei. Ce inseamna fiecare? Daca nu poti indura vestea ca e posibil sa nu fi otaku nu citii. #4 in #arigato 😂😂