A szüleim háza előtt álltunk és az igazat megvallva én izgultam.
Lewa nem tudom hogy mit gondol.
Izgul vagy nem izgul...
Nem, nem találkozott még a szüleimmel.
Fura de ez van.
Kopogtattam és vártam hogy Anyám vagy Apám nyisson ajtót.
Végül Anyum nyitott ajtót és amint meglátott megölelt.
-Szia Maddie. Hogy vagy? Jajj de rég láttalak. És ki a fiatalember?-Szia Anya! Nagyon jól vagyok. Ő a barátom.
-mosolyogtam.-Robert Vagyok. -mutatkozott be illedelmesen Lewa.
-Hello kislányom! -köszönt Apu.
-Szia Apa!-öleltem meg.-Ki ez az úriember?
-Ő a barátom.
-Rendben. Frank Fllorentine vagyok.
-Robert Lewandowski.Persze Apám tudta ki ő de nem említett semmit.
Utolsó sorban a húgom jelent meg az ajtóban. 7 éves. Nagyon szeretem őt.-Szija Maddie!-futott felém majd mikor odaért hozzám megölelt.
-Szia Picim.-öleltem vissza egyből mikor elváltunk Chloé Lewa elé állt. Lewy legugolt majd bemutatkozott.-Szia, Robert Lewandowski vagyok. És téged hogy hívnak?
-De jó ő a barátod Maddie? Én Chloé Fllorentine vagyok.
Elkezdtem nevetni.
-Igen ő a barátom. De beszélnünk kell. -Néztem Anyuékra.Bementünk a nappaliba és leültünk.
Chloé beleült Lewa ölébe. Lényeg hogy megszerették egymást.-Nos az a helyzet hogy ugye már majdnem 2 éve eggyütt vagyunk Lewywel.
És az történt aminek még soha nem őrültem ennyire, maximum, hogy megismertem Lewat. Terhes vagyok.
Apa falfehér lett. Anya még fel állt és Megölelt. Majd ennyit mondott:
-Gratulálok nektek!