Már Amandáék a medencékben vannak. Én meg kint napozok.
Tudom, tudom most teljesen hülyének néztek. De ez van.
Nem vagyok Antiszociális de amennyien benne vannak abba vízbe...nekem túl sokan vannak.
Hirtelen a nagy napozásomat az zavarta meg hogy valami lehet inkább valaki felemelt.
Kinyitottam a szemem és Robertet vettem észre. Azonnal kapcsoltam mikor azt is észre vettem merre tartunk. A mély víz felé.
Na majd megvicceljük. Tudni illik van ilyen "képességem" hogy sokáig lent tudok lenni a víz alatt.
Nem nyafogtam csak vártam hogy odaérjünk.
Hirtelen dobott be mire Azonnal feleszméltem és tudtam hogy nem jöhetek fel a víz alól.
R O B E R T S Z E M S Z Ő G E
Gondoltam megviccelem Maddiet és bedobom a vízbe.
Felemeltem de azonban nagyon meglepődtem azon hogy nem kért még vagy százszor hogy tegyem le...
Bedobtam de nem jött fel. Nem elsőnek egyáltalán nem ijedtem meg. De mikor már nem tudom mennyi ideje volt benn a vízbe. Utánaugrottam.
Kint voltunk már olyan volt mint aki meghalt.
-Bu. - Nevet hangosan a képembe. Jaaa, csak kicsit lettem ideges.
- Te normális vagy? Képes vagy azt tettetni hogy meghalltál? - Az úszómester már sipolt hogy hallkuljunk le. De nem tudtam. - Válaszolok helyetted nem, nem vagy normális.
Elmentem a cuccaimért és kimentem.