Çok geç olmadan bir taksiye binmiştim."Nereye gidiyoruz hanımefendi?"
Hemen kartı uzatttım"bu adrese gideceğiz." dedim.
Of! Bugün ablamın düğünü var ama ben ne yapıyorum.
Tam geri dönecekken "neyse" dedim " nasıl olsa hemen şurası cüzdanı verip gelicem"
"Efendim hanımefendi" ben seslimi düşünmüştüm." size demedim" dedim ve oturduğum yere sindim. Taksiden indiğimde aradığım yeri bulmuştum.
İşte! Şirketi bulmuştum Gerçekten çok büyüktü. Daha fazla oyalanmadan içeri girdim.
Oradaki danışmana "bir adam arıyorum burada çalışıyor böyle siyah saçlı, kahverengi gözlü, çatık kaşlı,soğuk görünümlü-
"Sen ne yapıyorsun burada"
"İşte bu adam! tam tanıttığım gibi dimi" kafamı ağır çekimle aşağı yukarı sallıyordum.
Tekrardan söylüyorum sen ne yapıyorsun burada"
"Beni geçen ki gibi hatırlamazsın zannediyordum demek ki hafızan birazda olsa iyi çalışıyor"
"Bu ne!"
"Efendim" dedim
" Neyse seninle uğraşamıyacağım kadar yoğunum" dedi ve gitti.
Ne kadar "dur! bekle" desemde durmadı. Gerçekten burada işim çoktu.
Arnav'ın ağazından:
Bu kızda kimdi? neden hep peşimdeydi ki. Arabamın önüne atladığında onu geçen mabette gördüğüm kız olduğunu biliyordum. Ama onu tanımamış gibi yapmak istedim belki ben onu tanımayınca gider zannediyordum. Peşimi bırakmıyo ki.
"Arnav bey bir adam sizinle konuşmaya geldi."
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp"tamam gelsin"dedim.
Adam içeri girince konuşmaya başladı."efendim ben burada yeni çalışan biriyim o yüzden belki beni tanımazsınız ben Rehan sizinle bir konu hakkında konuşcaktım.
Şirkete yeni çalışan alındığını bilmiyordum. Akash biliyordur herhalde.
"Söyle bakalım ne konuşcaksın" dedim.
"Efendim ben eskiden size düşman şirketlerden birinde çalışıyordum. Buraya gelmeden önce çalıştığım şirkette bir şeyler planlıyorlar tek sorun bu plan sizinle ilgili olması." dedi
"Bu ne demek oluyor." dedim aklım gerçekten karışmıştı.
"Plan şu ki size bir casus göndereceklermiş. Ama bu casus çok farklıymış. Sare giyen masum görünümlü bir kızmış eğer böyle bir kız görürseniz bence hemen ondan uzaklaşın. diyeceklerim bu kadardı efendim şimdi gidebilir miyim?"
"Tamam gidebilirsin" dedim ve oda gitti.
Bu da nereden çıkmıştı şimdi. Acaba bu kız hep gördüğüm kız olmasın derken hemen ayağa kalkıp odamdan çıktım.
"Arnav bey nereye gidiyorsunuz çok önemli bir toplantı var"
"Sen idare et lavanya benim acil bir işim var gelirim." dedim ve oradan gittim.
Merdivenlerden inerken o kızı gördüm ve hemen yanına gittim. Kız beni görür görmez ayağa kalktı.
Tam konuşacakken sözünü kesip"burayı nereden biliyorsun ve benle ne konuşcaksın?"
"Bu şirketi bana hayaletler söyledi 2 tane evcil hayaletim varda."
"Bu ne!"
"Ama sende bu ne diyip duruyorsun olmuyor böyle" dedi ve kafasını sağa sola salladı.
"Sende kafanı sallayıp duruyorsun böyle olmuyor ama" dedim. Onu taklit ederek.
Bir kaç saniye yüzüme baktıktan sonra ağazını tam açıcakken
Aklıma gelen fikirle" bence sen akşam gel buraya ne yapcaksan konuşuruz hadi şimdi gidebilirsin" ne kadar itiraz etse de onu gönderdim. Şimdi ise tek yapmam gereken akşama planı uygulamaktı.Khushi'nin ağazından:
Eve gelince hemen yatağa attım kendimi. Of! Ne yapacağım ben! Akşam ablamın düğünü var ben o insan için ablamın düğününü kaçırcam.
Yataktan kalkıp"of khushi abartma en fazla yarım saat yoksa ablanın düğünü kaçırdığın falan yok."
"Yine ne diyorsun khushi." dedi annem. Dur bir dakika ben seslimi düşünmüştüm.
"Bir şey yok anne" dedim ve akşam ki sare mi çıkardım. Bu sareyi beğenerek almıştım.
******************************
"Khushi senin yüzünden geç kalacağım çabuk ol"
"Tamam abla merak etme az kaldı şimdi bitecek" ablam gerçekten çok güzel olmuştu. Tanrım yardım et nolur bu akşam sorun çıkmasın.
Ablam hazırlandıktan sonra annemden dışarı çıkmak için izin istemeye gidiyordum ki geldim bile.
"Anne yarım saatliğine dışarı çıkabilir miyim?"
"Ah khushi sen kafayımı yedin birazdan düğün başlıyacak"
"Anne merak etme hemen gelirim."
"Tamam khushi ama çabuk gel biliyorsun eğer bu düğünde olmazsan düğün olmaz."
"Tamam anne merak etme ablamın düğününde bende olacağım."
Annem den izin aldıktan sonra taksiye binip şirketin oraya geldim.
Şirketten içine girince etrafıma baktım. adamı görünce çantamdan cüzdanı çıkardım.
Hemen şu cüzdanı verip gitmek istiyordum.Arnav'ın ağazından:
Şirketin kapısı açılınca kızın geldiğini anlamıştım.
Hemen yerimden kalkıp merdivenlerden aşağıya indim.
Kızı görünce"demek geldin"dedim üstünde çok güzel bir sare vardı. Kendine gel arnav sen böyle kızlarla ilgilenmezsin.
"Neden beni çağırdın?" kızın sorusuyla kendime geldim.
"Böyle ayak üstü olmaz gel şu odaya gidelim" dedim ve kızı beklemeden odaya doğru ilerledim.
Kapının önüne gelince kapıyı açıp girmesini bekledim ve "sen gir ben bir şey alıp gelcem." dedim
Kız içeri girince ben de kapıyı hemen kilitledim. Kız " hey! Sen ne yapıyorsun"dediğini duydum ama şuan zaferimin keyfini çıkarıyordum.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Garip Aşk
RandomHindistan'da yaşayan birbirinden farklı iki genç ve onları bekleyen büyük bir aşk 'Arnav ve khushi' 'Bir garip aşk' dizisinden alıntı yapılmıştır tamamen aynı değildir.