Wattpad Yardım Dükkanı

437 26 19
                                    

Nedir, ne işe yarar ghfgg 

Wattpad Yardım Dükkanı kısaca WYD, istediğiniz bir konuda yardım alabileceğiniz süper güçleri olan bir kitaptır. Elimden geldiği kadar yardım edebildiğim konularda yardımcı olmaya çalışacağım.

İşin özüne gelirsek bu kitapta; kapak yapımı,png kesimi,gif ve fotoğraf ya da size yardımcı olabilecek bir kaç siteyi paylaşacağım.

Eğer bir sorun çıkmazsa göstermem gereken bir kaç bölümü -kapak yapımı,png kesimi- hem yazıyla hemde ekran görüntüleriyle paylaşacağım.

Size tavsiye edebileceğim bazı programlar var. Öncelikle adobe photoshop uygulamaları özellikle bilgisayarlar için çok güzel bir uygulama. Hem adobe'nin kendi sitesinden bir aylık deneme sürümünü (diğeri ücretli) hem de size gelecek bölümlerde vereceğim linklerden indirebilirsiniz.

Benim bilgisayarımda kaldırmadığı için ben cs ya da cc 'leri kullanamıyorum. Benim kullandığım programlar pixlr ve picsart ama pizap da güzel bir site.

Size anlatımı pixlr'dan yapacağım. Pixlr editor ve express cs uygulamaları kadar iyi olmasa da ihtiyacınızı hayli hayli karşılayan uygulamalar.

İlk bölümümüzün konu seçimini size bırakıyorum:

*Favorilerim 'Resimler'

*Favorilerim 'Gifler'

*Gifleri mp4'e çevirmek

Evet ilk bölüm konusu için üç seçenek bıraktım. Yoruma hangisini istediğinizi yazabilirsiniz. Favorilerim bölümlerinde en sevdiğim kapak resimlerini ve gifleri göreceksiniz. Gifleri mp4'e çevirmek adlı bölümde de bir siteden göstereceğim.

İlk bölümümüzün konusu ne olmalı?

Görüşürüz anlamadığınız bir yer varsa ya da işin temelini ayrıntılara girmeden temel bir şekilde öğrenmek isterseniz de yorumlara yazın ki ona göre devam edeyim *-*


Wattpad Yardım DükkanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin