Pixlr Express Ne İşe Yarar?
Pixlr Express, fotoğraf düzenleme programları arasında yer alıyor, ve bunu da oldukça hızlı bir şekilde gerçekleştiriyor. Ücretsiz olarak indirip veya indirmeyip tarayıcıdan kullanabileceğiniz bir program.
İsterseniz çekmiş olduğunuz fotoğraflara dilediğiniz düzenlemeleri yapabileceğiniz Pixlr Express'te bir de sık kullanılanlar bulunuyor. Kullanıcılarının en sık kullandığı ayarları bir araya toplamış olan Pixlr Express ile, resimlerinize genel bir düzenleme ayarı da yapabiliyorsunuz, ve bir an önce fotoğraflarınızı sosyal medyada paylaşmanız bu sayede olanaklı bulunuyor...
Pixlr Express Nasıl Kullanılır?
Pixlr Express aslında sadece fotoğraf düzenleme uygulamaları arasında yer almıyor; aynı zamanda kamera uygulaması olarak da kullanılabiliyor, ve siz fotoğraflarınızı Pixlr Express ile de çekebiliyorsunuz. Ya da çekmiş olduğunuz fotoğrafları Pixlr Express ile düzenlemeniz de mümkün... Pixlr Express'te fotoğraf düzenlemek için, pek çok alt aracı bulunan toplam dört ana araç bulunuyor...
• Adjustment
• Effect
• Overlay
• Border
Pixlr Express'in dört fotoğraf düzenleme aracı... Peki bu araçların her biri ile neler yapabilirsiniz?Adjustment: Döndürme, ters çevirme, kırpma, fotoğrafı flu yapma, kontrast, renk, kırmızı göz düzeltme, otomatik düzeltme... gibi pek çok klasik fotoğraf düzenleme işlemini Adjustment altından gerçekleştirebilmeniz mümkün...
Effect: Çekmiş olduğunuz fotoğrafa efekt vermek için kullanabileceğiniz bu araç ile, farklı temalardan birini seçtiğinizde, bu temaların alt başlıkları da size sunuluyor, ve bu şekilde efektlendirdiğiniz fotoğraflarınıza stil katmanız olanaklı hale gelmiş oluyor.
Overlay: Burada da efektler mevcut; ve hatta Pixlr Express içerisinde fotoğrafınızı en kapsamlı şekilde düzenleyeceğiniz aracın da Overlay olabileceğini belirtmemiz gerekiyor. Bu nedenle, buradaki her alternatifi denemenizi öneriyoruz.
Border: Düzenlemek istediğiniz fotoğraflarınıza buradan farklı çerçeveler ekleyebilir; ve bu çerçevelerin alt seçeneklerini de deneyebilirsiniz.
Pixlr Express ile fotoğraflarınızı düzenlemenizin sonrasında ise kaydettiğiniz fotoğrafları, ister sosyal medyada, isterseniz e-posta; ya da Bluetooth veya SMS yolu ile paylaşmanız olanaklı.
Kaynak: http://www.ebidunya.com/internet/pixlr-express-nasil-kullanilir.html
*
Az önce pixlr express'in işlevleriyle ilgili bir yazı okudunuz veya bazı yerleri atladınız :D Bu kadar iyi ve detaylı yazamam diye bir kaynağa başvurdum. Bence açıklamaları iyi ama anlamadığınız yerler olursa yoruma yazabilirsiniz,kendimce açıklarım.
Yeni bölümde yazmamı istediğiniz bir konu varsa yoruma yazın *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yardım Dükkanı
Non-FictionWatpad Yardım Dükkanı: Kapak yapım dersleri,png kesimi, çeşitli gifler ve kitabınıza yönelik her şey hakkında bilgi alabileceğiniz bir kitaptır. Bir konuda yardıma mı ihtiyacınız var? Buyrunuz efendim, dükkanın kapısı bu tarafta...