Selam! Uzun zamandır bölüm yazayım diye düşünüyordum ama konu bulamadım. Bir çoğunuz benden kapak dersi yayınlamamı istedi.
Çok mükemmel olmasalar da kapak yapıyorum picsart'tan ama geçen bölümlerde dediğim gibi sadece bilgisayardan girebiliyorum ve picsart yüklenmedi. Zaten internettende picsarttan kapak yapılmıyor.
Photoshop uygulamalarınıda yükleyemiyorum bilgisayar o tür uygulamaları yükleyemeyecek kadar dolu. Kısacası ne yapacağımı bilemedim. Sonra aklıma geldi bende bir kaç youtube kanalı önerebilirim dedim.
Photoshop kullanabilenler varsa youtube da Ayça MN kanalını öneriyorum multi medyada onun yaptığı kapaklardan birinin yapım dersi var. Ayrıca ayça'nın kendi kapak tasarımları için kitabı var wattpad kullanıcı adı TheAyca kitabının linkini de yoruma yazacağım. Ha, unutmadan ayça arkadaşım ya da tanıdığım birisi değil sadece kapaklarını ve videolarını takip ediyorum oldukça güzel yapıyor.
Ayrıca birde youtube kanalını belki bilirsiniz Sinem Akdemir var. O da photoshop cs6 kullanıyor onun derslerine de youtube dan bakabilirsiniz ^^
Kapak yapmak değilde kapak yaptırmak isterseniz Dilara var onun kapakları da muhteşem. -bildiğin reklam yapıyorum fdhefgh- dilaracnd kullanıcı adı aratırsanız onun da kitabını bulabilirsiniz. Ben yoruma kitabının linkini koyacağım. Yaptığı kapaklardan biride aşağıda
Sizi bilemem ama ben ba-yı-lı-yor-um. -Kitabın tanıtımını da yaptık çaktırmayın gfujdghujrf-
Onun dışında karakter önerileriyle ilgili bir kaç mesaj geldi. İsterseniz bu kitapta bir kaç karakter önerisi bölümü paylaşabilirim. İhtiyacı olan varsa yoruma nasıl bir karakter istediğini yazsın özeliklerini belirterek (mavi gözlü, sarı saçlı...)
Bir daha ki bölüm konusunu yorumların belirlediğini unutmayın, görüşürüz *-*
Afiş için teşekkür ederim ^^ Yeni kapak için yorumlarınızı alabilirim benim denemem :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yardım Dükkanı
Non-FictionWatpad Yardım Dükkanı: Kapak yapım dersleri,png kesimi, çeşitli gifler ve kitabınıza yönelik her şey hakkında bilgi alabileceğiniz bir kitaptır. Bir konuda yardıma mı ihtiyacınız var? Buyrunuz efendim, dükkanın kapısı bu tarafta...