One Direction struggles

325 10 9
                                    

om maar meteen met de deur in huis te vallen. Ja ik heb One Direction struggles. Dan niet met die schattige vier zingende jochies die geen jochies meer zijn, nee. Ik kan me soms echt enorm ergeren aan de fans! Dan kijk je een filmpje en ja dan kijk ik dus wel eens de comments door, niet alle duizend hoor ;) nou dan zie je dus ongeveer dit:

Random hater: One Direction is Gay HAHAHAHAH
Larry fanaat: Larry is real
Harry lover: HARRY IS MINE
1D fan: AAAAAH ik huil helemaal! deze video is zo goed!!!

Nou dan denk ik dus: Hey random hater, fijn dat je ze niet mag maar als ik iemand tegen kom op straat die lelijk is roep ik toch ook niet continu je bent lelijk! nee dat doet men niet! zoiets heet respect... (Voor degene die dat dus nog niet wisten) En daarbij... hoe de ... wil je ons kwaad maken door ze gay te noemen? Meer dan de helft wil juist dat ze gay zijn (larry) dus daar maak je ons ab-so-luut niet boos mee ofzo...

Voor alle Larry fans: Je mag larry fanaat zijn maar dat hoef je dus niet met zn duizende te vertellen. ik zet toch ook niet onder iedere video: larrry is niet echt. nee dat kan ik wel vinden maar dat zeg ik dus niet iedere keer. weet je waarom? omdat dat irritant is!

voor alle mensen die helemaal obsessed zijn met een van hen: sorry maar denk heel even logisch na, het is voor bijna 90 procent zeker dat hij jou nog nooit gezien hebt dus hoe kan hij van jou zijn? en wacht ff doe niet zo ego, we zijn met zn 20 miljoenen fan dus gun ons ook wat!

nou en waar ik me dan helemaal aan stoor is dit:

Random hater: One Direction is gay HAHAHA
Larry Fanaat: nee je betn zelf gay

dan denk ik dus: maar wacht ff als er twee mannen met elkaar gaan is dat toch gay? hoe kun je dan vinden dat one Direction niet gay is als je in larry geloofd? ik snap het ff niet meer!

nou ja oke boeie iedereen zijn eigen mening maar soms word ik hier echt helemaal pissed van! en is het gek dat ik dus nog nooit om een video heb zitten janken? ligt dat aan mij? ja dat zal wel maar toch, niet dat ik wil janken ofzo....

Dussss ben jij een LarryShipper?


Irritant! (Irritaties)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu