Pokemon Go!

122 7 2
                                    

HEHEHE dit moest ff... :)

ik was dus gisteren bij mijn oma. en die had de krant gelezen, de krant gelezen ja. nou toen zij ze dus: en ja er is weer zo iets nieuws zon spel ofzo. ze bedoelde dus Pokemon GO.

En ze dacht serieus dat het iets te maken had met geesten die dan die signalen naar je telefoon sturen ofzo. WHAT!!! dat heet een satelliet, wifi, etc... GEEN GEEST!

Om maar even verder te gaan met waar ik mee bezig was (mijn irritatie uitleggen) Ik snap het echt niet! wat is er leuk aan? kan iemand me dat vertellen? nu ben ik ook niet echt een pokemon kenner maar toch. ik weet ook wat flappy bird is terwijl ik het nooit gespeeld heb.

Het ENIGE echt het ENIGE wat ik er goed aan vind is dat mensen naar buiten gaan. om die beesten te vangen. maar WAAROM moet die telefoon dan mee? koop gewoon en roedel puppys en ga die vangen! dan moet je tenminste nog rennen. nu kun je gewoon naar die beesten toe sjokken. en het irriteert me btw echt dat iedereen nu buiten loopt met een telefoon in zijn hand.

Hallo! heb je ook nog een sociaal leven of kan ik je alleen bereiken als ik me omkleed tot pikachu? Soms vraag ik me echt af waar we heen gaan met deze wereld...

Dusss speel jij Pokemin GO? En als je dat doet, Veel plezier!

Irritant! (Irritaties)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu