Leraren

262 9 4
                                    

Urggg leraren kun je af en toe echt killen! Er zijn verschillende types:

Type 1 - De coole
Die denken dus dit: 'Hai!! Ik ben jullie mega leuke leraar voor dit jaar!' Serieus?! Sorry hoor maar je staat hier voor een klas van dertig pubers denk je serieus dat wij graag naar school gaan? Nee dus. Waarom kies je dan voor leraar als je leuk gevonden wil worden? Dat gaat je echt niet lukken op een school hoor!

Type 2 - Goede leraar
Die zijn dus dit: 'Hey ik ben echt super goed in les geven ik kan er alleen geen bal van.' Dan zijn de lessen dus dit: Er worden beurten gegeven op volgorde dus je weet precies wanneer je aan de beurt ben en doe je gwn je best op een opdracht en kabamm leeraar blij. Maar dat werkt dus niet. Niemand snapt het dan hoor! Dan krijg je dus een toets waarvan de helft niet uitgelegd is en die ook nog eens 90 vragen heeft. Het gevolg is dan dat iedereen een onvoldoende haalt. En als je dan gaat klagen bij je mentor zegt die :'ik ga wel even met hem praten' nou wat krijg je dan dus als antwoord van die betreffende leraar: 'het is hun schuld, hun letten niet op,hun dit, hun dat.' Ga weg met je hun! Jij kan geen lesgeven!

Type 3 - De boze/blije leraar
Deze is ingewikkeld. Als je dus met je klas een keer druk bent(zijn wij nooooooit) word die helemaal boos en krijg je dus te horen dat ze wil dat we stil zijn (duh) en meewerken en ons best doen. Maar denkt ie nou serieus dat we acht uur per dag stil kunnen zitten en opletten?! Nee dus! Maar het raarste is dat je dus een hele preek naar je hoofd krijgt geslingerd dat we hem storen in zin les (ja dat snap ik zelf ook wel) en dat ie er zo geen zin in heeft (dan ga je toch lekker lesgeven op de kleuterschool! Dit is de middelbare oke?! Dat vraagt nou eenmaal wat meer van je!) En dan de volgende les zegt ie sorry en dat we een hele leuke klas zijn. Hè!? Ik snap het ff niet meer!

Type 4 - Beledigende leraar
Sommig denken echt dat ze ALLES kunnen zeggen. Nou vergeet het maar! Dan krijg je dus zulke situaties:
Jongen zit niet op te letten
Leraar: je let WEER niet op hè? Nou ja je hebt volgend jaar nog een kans!
Wat!!! Dat ie blijft zitten wil nog niet zeggen dat jij dat ook mag zeggen waar de hele klas bij is! Doe normaal!!!

Nou kan er ff geen bedenken meer. Wat is jou irritantste soort leraar?

Irritant! (Irritaties)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu