Aliden
"Onlar beni başkalarına sattılar Selin?
Bunlari sana neden anlattigimi bilmiyorum ama sana nedense güveniyorum"
"Ali bana her zaman guvenebilirsin."
ben hala gozyaslarimi doktürürken
Selin başımı kendine yasladi ve beni teselli etmeye başladı.
"Ali ağlama lütfen...değmez onlar için değmez, nasıl bi anne baba çocuğunu satar ki?"
"Sen hala onlara anne&baba mi diyosun, ya insan cocugunu s-satar mi ya? Keşke dogmamis olsaydım? Bunlar duygularını aldırmis? Ama en çok da ne dokundu biliyo musun?
Beni bırakırken 'hoşçakal ali' demeleri daha ben 6 yaşındaydım ya 6 nerden bilebilirim? "
Diye söylerken aglamalarim azalmisti.
Heralde başkasına anlatmak iyi gelmişti.
"Sstt...kendini suçlama senin bi suçun yok, nerden bilebilirdin ki"
Bende gozyaslarimi elimin tersiyle hızla siliyorum.
"Ben gitsem iyi olacak"
"Ali istiyosan kalabilirsin? "
"Yok ya....en iyisi ben seni sabah okula giderken aliyim."
"Tamam görüşürüz"
"By by"
Selin in evinden çıkmıştım.
Açıkçası derdimi anlatmak iyi
gelmişti.
Acaba anlatmasamiydim.
Ya birine söylerse.
Ama söylemez ya ben ona güveniyorum.
Bu dusuncelerimden kurtulup eve girdim.biraz kafa dinlemeye ihtiyacım var.
Eve girer girmez uyudum. Sonuçta yarın selini evinden alcam
Selinden
Sabah yine gün isiklariyla uyanmistim.
Ilk defa böyle uyanmak güzel geldi.Dun...dün çok ağlamaklı geçti. Ama yine de günüm Aliyle geçtiği için mutluyum. Dün aklıma geldikçe Alınin anlattıkları geliyo nasıl bir anne baba çocuğunu satar? Bu nasıl bir vicdan? Ali nin durumu benimki gibiydi sonuçta ikimizinde Aileleri bizi terk etmişti.
Ama buna rağmen ayakta duruyorduk.Cok iyi bi şekilde.
Ben böyle düşüncelere dalmisken düşüncelerimi telefonum bozdu. Mesaj gelmişti
Gönderen Ali
10 dk ya ordayım
###############
Olamaz Ali nin beni alacağını nasıl unuturum.
Hemen yataktan kalktım. Ve kıyafetlerimi giyip makyajimi da ona göre yaptım ve 8 dk da hazırlandim.
Ali birazdan gelir diye kapıya çıktım beklemeye başladım.
Aradan 5 dk geçti ama Ali hala gelmedi. Off nerde ya.......
Aradan yarım saat geçti.
Ali gelmeyince bende okul a kendim gittim. Şuraya bak hm mesaj atıyor ' 10 dk ya ordayım' diye bide gelmiyo.
Ama o dursun ben onu affetmiycem.
Resmen ekti beni ya..
Okula Ali beni almadığı için geç gelmiştim. Sinirliydim. O pislik yüzünden.
Neyse hemen sıraya geçip oturdum ama başka sıraya çünkü Ali nin yanında bi kız vardı. Ama ztn olmasa bile orda oturmayacaktim.
Geçtiğim yerde çanta vardı anlaşılan doluydu.Ama çantayi yere atıp oraya geçtim.
Hoca dersi anlatıyordu ama dinlemiyordum her zamanki gibi.
Dersin ortalarında bi cocuk geldi sınıfa yanıma gelip
"Burasi benim, çık"
"Ama şimdi ben oturuyorum, hadi ikile"
Biz konuşurken bütün sınıf bize bakıyordu tabi.
Ama çocukta Allah i var yakışıklı.
"Tmm o Zmn" diyip yanıma oturdu çocuk.
"Ya niye burda oturuyosun,yürü git"
"Başka boş sıra varsa sen söyle"
Dediğinde sınıfı suzmustum. Boş yer olmadigindan bişi demeden izin vermiştim oturmasına. Ben ders boyunca telefonla ugrastigimdan şarjı bitmişti. Bunu görmemle seslice
"Hassiktir" demiştim bunu da bütün sınıf duymustu tabi. Ogretmende dahil
"Selin napıyorsun dersi dinle"
Dediğinde sınıfı suzmustum herkes bana bakıyordu. Ali de dahil.
Cantamdan şarjı çıkartıp teli şarja taktım.
"Hoca..ben dersi dinlemiycem, keyfim yok"
Keyfim yok dediğimde Aliye bakmistim o da bana.
"O öyle olmuyor selin hanim dersi dinliyceksin " dedi o dünkü hoca.
"Dinlemessem naparsin"
"Disipline 2. Kez verrirm"
"Yine dayak yemek istemiyorsan kapa ceneni"
"Ne diyosun sen be"
"SES KES!! BAK BUGÜN SINIRLIYIM SINIRIMI SENDEN ÇIKARMIYIM!!"
dedim ve sınıfı terk ettim.
.......
Tenefuste sınıfa geldim.nede olsa telim burdaydi. Geldiğimde duyduğum sözler karşısında şok oldum.
Alınin yanındaki kız Aliye benim hakkımda konuşuyordu Ali de bişi demiyordu.
"Bu kız çok erkek gibi bune ne ya""Sanane tatlım benim derdim seni mi gerdi"
"Evet tatlım gerdi"
Dediğinde kızım direk saçını tutup kafasını kaloriferlere vurmuştum. Kaloriferler de yaniyodu.
Kız da acıyla inliyordu.
"Bırak beni biraaaakk"
Kızı bırakıp
"Bir daha benim hakkımda konusursan daha fena yaparım haberin olsun"
Dedim ve son bir tekme daha atıp sirama geçtim.
Şuan herkes bana bakıyordu.
Bende Alınin yanına gidip
"Beni ekiceksen, cagirmayacaksin"
Dedim ve bişi demesine izin vermeden yerime geçtim.
Ali tam yanıma gelecekken hoca içeri girdi ama hocanin gelmesine rağmen yanıma geldi ve beni kolumdan tutup bahçeye götürdü.
Aliden
Onu ektigimi sanıyordu. Ama dogruda aslında onu ekmistim ama eski arkadaşım için.
"Sen naptigini sanıyorsun ya"
"Sadece olanları acikliycam"
Dedim. Bana bir süre baktı, Kırıldığıni gorebiliyordum"ben seni dinlemek istemiyorum"
"Ama dinlemek zorundasın
O yanımda oturan kız varya işte o kız benim eski arkadaşım.O çagirinca gitmek zorunda kaldım, yani kimseyi ektiğim fln.yok"
"Allahallah o zmn niye haber vermedin yine de haber vermen gerekirdi. Bide eski arkadaşım içindi diyosun ya!! Ben seni yarım saat boyunca mal mal bekledim ya!! Ilk defa bir erkeğe güvendim, ona açıldım, o da bana açıldı!!! Yaralarını gösterdi! ! Şimdi diyosundur bu kadar abartilacak ne var diye ama ben ilk defa güvendim!! ILK!!"Onun bu soylediklerinden sonra daha çok üzüldüm.hakliydi ona haber vermeliydim. Haklıydı güvenini boşa çıkarmıştım çünkü. Daha ilk tanistigimiz gün birbirimize yaralarimizi açtık, agladik. Hem de ilk gün ILK!!
Neye güvenerek ona anlattığımı bilmiyorum! Hayır yani niye bu kadar güvendik ki birbirimize.
Belkide ilk defa böyle bi insanla tanıştığımiz için.
Ilk defa onun gibi bi kız gördüm.
O da ilk defa benim gibi bi erkek.
Galiba bu yüzden, bu belli belirsiz güven duygusu.
"Özür dilerim Selin"
Selin se yanımdan geçip gitti.
Aslında olay çok küçük ama ayrıntıları var. Bu Selin le benim ilk kavgam umarım son olur.
Selinden
Ali nin yanından öylece çekip gittim.
Ilk defa bir erkeğe hem bu kadar samimi hem de bu kadar kırılganım.
Normal de olsa hiç umursamazdim olay çok küçük ne de olsa yani ne var seni ekmisse deme.
Ama ayrıntılar öyle demiyor. Ben bunu bi ekilme olayı olarak görmüyorum. Bir hayal kırıklığı.
Ilk defa bir erkeğe bu derece güvendim. O yüzden aslında.
Çünkü benim sadece babam vardı hayatımda erkek olarak başka kimse yoktu ki. Sadece o vardı. Ama şimdi o da yok belki Ali olur demiştim onun boşluğunu doldurur ama yok Ali de olmadı işte.
Başka arkadaşı için beni sattı.
Bir haber bile vermedi. Ama zaten bence onlar sevgili de olur. Kız hiç öyle bakmiyordu zaten. Amaan banane. Sevgili olurlarsa olsunlar.
Buarada okula girdim. TENEFUS. Zaten hiç ders dinliycek havamda değilim.
Kantine gittim bişeyler alıp masaya geçtim. Tostumu yerken o kız geldi. Alınin arkadaşı. Ben bunun haddini bildirmemismiydim.
"Bunu odeyeceksin, bana vurmak neymiş göreceksin"
Şuna bak ya beni tehdit ediyor. Iyice sinirlerim bozuldu. Ayağa kalkıp
"Sen kimsin beni tehdit ediyosun kızım!! Bak benim asabımı bozma!!
Seni şurda yemiyim!!!"
Şuan bütün kantin bize bakıyordu.
"O bikere olur canısı"
Bu adını bilmediğim boktan kız çoktan haddini asmisti.
"Sana bişi dicem boktan kız, bu dünyada tek bişi bileceksin o da haddini ama sen o haddi çoktan astin"
Diyip kıza daldım. En son burnu kaniyordu. Kızı dövmeyi bıraktım. Diğerleri kızı gotururken diğerleri de bana bakıyordu.
Ben de silahimi çıkartıp
"ONUNUZE DONMESSENIZ BUNU TADARSINIZ!!" Dememle hepsi önüne dönmüştü.
Ben de kanlı olan üstümu değiştirdim ve sinifa girdimGiydikleri
Sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu.
Ali de dahil.
O boktan kız yoktu.
Bn yine yerime geçtim Ali de hemen yanıma geldi tabi.
"Gitsene ya"
"Gitmiycem"
"Ya yürü git"
"Banane banane"
"Ali iyice cocuklastin ha, hem niye geldin Gitsene o kızın yanına otur"
"1- o kız yok
2- kızı dövdugunu biliyorum, çokta iyi yapmışsın pesimi birakmiyodu
3- sen beni kiskaniyo musun"
"1 - O kızı senin için dovmedim
2- ben beni başkası için satan birisini hayatta kiskanmam
3- sen bir Salak sın"
Ali bunu soyledikten sonra pişman dolu gözlerle bana bakıyordu.
"Ben seni satmadim Selin.
Özür dilerim güvenini kırdığım için. Özür dilerim kalbini kırmaya sebep olduğum için"
###########
Devamı sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecelerin Efendisi Alsel
Teen FictionBir kız, hep kendini suçlayan, cesur, bela, bi o kadar da saf. Karşısına biri çıkıyor. seviyor herşeyden çok seviyor. Acaba sevdiği onu sevecek mi? Acaba Ali onu sevecek mi? Herşey umduklari gibi dalgayla geçecek mi?