Aliden
"Niye bi mesaj dahi atmadin"
"Uff yetti ama ha. Ben kimseyle böyle konusmamistim sadece senle konuştum ama sen beni hala affetmiyosun.yetti artık Özür diliyorum sabahtan beri.
Ama umursamiyosun resmen. Zaten daha tanışali kaç gün oldu ki ne bu samimiyet anlamıyorum ztn. Bide soruna cevap vereyim buarada bilmiyorum neden mesaj atmadigimi bilmiyorum!! Bu kadar büyütucegini dusunmemistim. BENDE INSANIM!!!"Bunlari soyledikten sonra rahatladım ama Selini de kirdigimi biliyorum.
Eskiden böyle değildim herkesi kırardim nolduysa bana artık iki günde.
Artık eski ALI MERTOGLUYUM.
Selin se çekip gitmişti umrumda ama değilmiş gibi davranicam.
Sınıfa gittiğimde Selin in yanında başka biri oturuyordu çokta umrumda.
Başka yere geçtim..
Arada Seline bakıyordum gülüyordu onu ilk defa bu derece gülerken görüyorum ama banane.
Sonra ona baktığımı anlayınca bana baktı dil çıkardı.
Komik ya güldüm bnde ama hemen ciddilesti bende aynı şekilde ve önüme döndüm.
######
Zil çaldı.
Selin yanındaki çocukla birlikte sınıftan çıktı. Ne bu samimiyet ya anlamıyorum daha bi ders oldu tanışali ama banane.
Bende peslerinden gittim kantine gitmişler masada oturuyorlardi. Ve garip bişi var suan onları izliyorum ve selin rahatsız gibi davraniyor sanki masadan kalkmak istiyomus gibi.
Biraz daha ayrıntılı bakınca çocuğun selin in bacağına dokunduğunu gördüm. NE! ! NASIL DOKUNUR LAN!!
Ben tam gidicektim ki Selin ayağa kalktı ve bağırmaya başladı
S: napıyorsun sen be!! Sen kimsin lan bana dokunuyosun! ! O*****C*****!!Evet aferin Selin.
Sonra Selin pantolonun arasına saklamis olduğu silahını çıkardı.
NE!VURACAK MI ONU GERÇEKTEN! ASLINDA GÜZEL 😏 O KIM LAN SELINE DOKUNUR!!SELIN silahı ona dogruttu
S: sıkıyim mı lan!! Ha sıkıyim mı!!!
Selin çok pis kukruyordu ben bile korktum.
Ama ben niye hala burda duruyorum. Hemen selin in yanına gittim.
Müdür fln herkes vardı okuldaki.
Seline yaklaşarak
A:Selin indir şunu! Gel buraya!
S:Aa Ali noldu benden sanane deme sanane! Hem niye inidriyim ki silahimi hı! !
A: Selin indir hadi cnm! Sonra!
S: Ne sonra Ne!! Bi bok bildiğin yok!!
Çocuk gelmiş bacağıma dokunuyor bana sapikca şeyler söyleyip gece teklif ediyor!!! Nasıl duruyim ben!!
Diyip çocuğa daldı
Bense dondum resmen.
Gözüm bişi gormuyordu öylece duruyorum.
Gece mi? GECE!!!!
sictim sana çocuk.
Yanlarına gidip selin u çektim ve çocuğu dövmeye başladım yumruklarim öyle serttiki benim bile elim açmaya başlamıştı ama ben durmuyordum gözüm donmus çocuğu ölesiye dovuyordum.A: SEN KIMSIN LAN!!! SEN KIMSIN IT! NASIL SELINE ÖYLE DERSIN! !! NASIL DOKUNURSUN LAN!!!
damarlarim çıkmıştı çocuğun yüzü kalmamıştı. Yüzü taninmiyordu ama ben doymamistim.
Çocuğu bırakıp selin in yanına gittim ve Selin den silahı aldım.
Çocuğa dogrulttum.
(Mudur) M: Ali oğlum bırak silahı hadi çocuğum.Beni ikna etmeye çalışıyorlardı ama ikna olmamistim kimseye.
Kafama koydum sikacaktim.
En son Selin seslendi
S: Tmm Ali bırak ya!Sonra!
Çok rahat söylüyordu bunu.
IKna etmişti beni ama sikacaktim ve siktim da.
Çocuğun bacağına gelen kurşun çocuğun bagirmasina sebep oldu.
Ilk defa çocuğun sesini duydum.
Çocuk yerde kivriniyordu bende zevk alıyordum.
Sonra Selin de yanıma geldi ve çocuğun kurşunu siktigim bacağına bastırdı ve çocuk daha çok bağırmaya başladı.
Etraftaki ler hicbisi yapamiyorlardi.
Hele Bi yapsın lar ztn hirsimi onlardan çıkarırım.
Selin çocuğun ayağına bastırarak
S: umarım bidaha böyle bişi yapmassin ki ztn yapmayacaksin ztn!!
Haa eğer yaparsan bu sefer ayağın yerine kafan yaralanir ona göre
Diyip çekip gitti kantin den.
Bende peşinden gittim.
Biz gittikten sonra herkes çocuğun peşine toplanmıştı.
Selin sınıfa girdi ztn kimse yoktu doğal olarak.
A: iyi misin?
S: ......
A: Selin
S: .........
Selin bana cevap vermiyordu sabahki konuşmam dan dolayı.
bende umursamiyomus gibi yapıp yerime geçip oturdum.
Ben Özür dilemeyecektim.
Ben oturdum 5 dk sonra mudur geldi biliyodum ztn geleceğini
M: ALI HEMEN ODAYA!!!!Uuu bu sefer mudur beyi sinirlendirmisiz.
Ben peşinden bişi olmamış gibi giderken Selin in de geldiğini gördüm.
A: Selin GitseneS:ya senle konusmuyo olabilirim ama anca beraber kanca beraber.
Bende yaptım sonucta cezayı sen cekemessin.A: Selin git sen ya. ben hallederim, senin Karışmana gerek yok, walla.
Ben birazdan gelirimS:yok öyle gelicem bende yaptım
A: itiraz?S: kabul etmiyorum
Beraber müdürün odasına girdik.
Azar işitme seansina başlayalım......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecelerin Efendisi Alsel
Novela JuvenilBir kız, hep kendini suçlayan, cesur, bela, bi o kadar da saf. Karşısına biri çıkıyor. seviyor herşeyden çok seviyor. Acaba sevdiği onu sevecek mi? Acaba Ali onu sevecek mi? Herşey umduklari gibi dalgayla geçecek mi?