POV. CAMILLE
In welke klas zit je eigenlijk Finn?' 'B1KA' Zegt hij nonchalant. 'Ik ook!' Roep ik enthousiast. Ik zie zijn ogen oplichten. 'Mooi.' Zegt hij met een grijns.
3 les uren verder..
TRINGG!
De bel gaat. Afijn, kak.
Gelukkig hebben we gym vandaag en gaan we leren dansen. Ben wel benieuwd naar die danskunsten van Finn. Ik ren de kleedkamer in en zie dan dat de andere meiden aka de tutjes zich aan het omkleden zijn. Ze hebben een push-up bh aan met korte shirtjes en hoge korte broeken waar hun kont zowat uitpuilt.
De sukkels.
Ene Lisa zit haar lippenstift op te doen maar ze word onderbreekt door haar lipstick die breekt. 'Oh gosh nee!' Gilt ze. Alle meiden gaan om haar heen staan. En die schreeuwen hysterisch door elkaar heen. Ik rol met mijn ogen en pak mijn zwarte sportlegging met mijn zwarte top uit mijn tas. Tja ik hou nou eenmaal van zwart. Ik ren de gymzaal in. Gelijk zie ik dat alle ogen van de jongens gevestigd op mij zijn, die zoals gewoonlijk- precies op tijd zijn. Ik geef Finn een blik als ik zie dat hij naar me aan het staren is en ik ga nonchalant naast mijn vrienden staan. Na een paar minuten zijn de meiden nog steeds niet klaar en word Meneer Daveron erg ongeduldig, loopt naar de deur en zegt; 'Meiden nu is het genoeg geweest, we gaan beginnen.' Zegf hij geïrriteerd. Ze lopen snel de kleedkamer uit en lopen meneer van Daveron te versieren terwijl hij rustig zijn praatje maakt. 'Jaden bij Lucy, Luke bij Romy, (bladiebladiebla.) en Camille bij Finn. Laten we beginnen!'De bedoeling is dus om met je partner een dans te verzinnen en dat over 1 maand presenteren aan de klas.
Oppeens staat Finn naast me, waardoor ik me dood schrik en Finn lacht. 'Zo eng ben ik ook weer niet.' Ik moet ook lachen en als we zijn uitgelachen beginnen we met overleggen. Na een kwartier zijn we eruit en hebben we besloten om het op het liedje Cold Water van Justin Bieber te doen (A/N FANGIRL HIEEER! XO) En we overleggen een beetje over de dans. Als we klaar zijn geven we elkaar een high five. 'Kan je na school naar mijn huis komen? Dan fietsen we vanaf mijn huis wel naar de dansschool bij mij in de buurt.' 'Ja is goed, ik geef straks mijn nummer wel.' ' Okee.' Antwoord ik en tover een glimlach op mijn gezicht.
Waarom doe ik eigenlijk zo tegen hem? Ik doe normaal nooit zo aardig tegen andere mensen. Nouja, een verandering kan toch ook niet kwaad?
Als de les is afgelopen ren ik snel naar de kleedkamer en trek mijn sportshirtje over mijn hoofd die ik vervang door een oversizede (is dat een woord?) bordeaux rode sweater en trek ik mij zwarte gaten broek en schuif ik mijn voeten in m'n schoenen. Net als de andere meiden binnenkomen pak ik mijn rugtas en been de kleedkamer uit. Ik versnel mij pas naar de kluisjes totdat ik tegen iemand aanbots waardoor hij/zij valt, maar als ik zie wie het is help ik haar overeind. Het is een meisje (die ik nog niet ken) met een legergroene croptop en een zwarte high waist broek waardoor je haar blote lichaam niet ziet. 'Sorry ik lette niet op. Wie ben jij?' Vraag ik aan haar. 'Ehm,' stamelt ze 'ik ben Lisaura en ik ben nieuw.' Ik steek mijn hand uit, 'Aangenaam ik ben Camille. En ja voordat je het vraagt ik heb een schattige naam ja. Don't jugde me okay?' 'Achjoh, daar kan jij vrij weinig aan doen.' Zegt ze terweil ze mijn hand schudt. 'Ehuumm, je lijkt me wel oké dus heb je zin om is een keer af te spreken?' Ze is blijkbaar verrast door mijn vraag en zegt vervolgens enthausiast: 'Ja fun! Hier is mijn nummer. En ze pakt haar schrift uit haar tas en schrijft er een nul-zes nummer op. 'Hier.' Ze scheurt het af en geeft het briefje aan mij. 'Ik app je wel.' Glimlach ik. 'Okee ik ga nu even naar de directeur, tjuus!' 'Ciao, succes.' Zeg ik en ze loopt weg.
A/N
Hoi lieve lezers! Heb net een nieuwe cover af. Ik vind hem veel mooier, cooler, en proffecioneler. Comment wat je ervan vind! Ik ben eigenlijk wel trots op dit hoofdstuk en ja, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik zit nu weer te lullen dus ik ga weer, Tjuus!
JE LEEST
Gedachtes
Teen Fiction'Hey, jou ken ik niet?' Ze ik tegen de jongen. 'Nee, klopt ik ben hier komen wonen.' Hij kijkt me emotieloos aan. 'Waarom dan?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Mijn moeder heeft werk gevonden, hier in Den Haag.' Ik zie zijn werkelijke gedachte rond hem zwer...