M.Hysteria - Final

1.6K 264 83
                                    

Kesinlikle medyadaki videoyu izleyin. Hikayenin kurgusu bir nevi orada anlatılıyor.

I want you now,I want you now. I feel my heart implode and I'm breaking out escaping now. Feeling my faith erode.

İnleyerek kafamı geriye atıyorum. Terlemiş saç diplerimi kavrayıp çekiştirirken dişlerimi sıkıyorum ve gözyaşlarımın akmasına izin veriyorum.

Seni şimdi istiyorum,şimdi istiyorum.

Titreyen bedenimi sakinleştirmek zorlaşırken birden kapının önünde beliriyorsun ve gülümseyerek yanıma yaklaşıyorsun.

Kalbimin göçtüğünü hissediyorum ve patlıyorum.

Ayağa kalkıp bedenini duvara yapıştırıp dudaklarına asılıyorum. Gerçekmiş gibi hissettiriyorsun.

Yine silinirken görüntün öpmeye çalıştığım boşluktan kurtulup geriliyorum.

Ve kaçarak

En doğru şeyi yapacağımı biliyorum. Yanımda olmanı istiyorum.

Sonra yerdeki eski bir gazete kağıdı ilişiyor gözüme

Güvenimin aşındığını hissederek

Gözlerimi satırlarda gezdiriyorum. Her şeyin hayal olması ciğerlerimin patlayacakmış gibi sıkışmasına sebep olurken çığlık atarak elime aldığım kibritle kağıdı tutuşturuyorum.

Yıllar önce ölmüş olduğun gerçeği sinirlerimi bozarken kabullenemiyorum.

Sen,

Dışarıdasın ve içeride. Oysa olman gereken tek yer yatağım.

Anlamayanlar için,

Yoongi Hoseok'un yaşadığı zamanlarda fotoğraflar çekmiş falan ki şimdi onun hayalini görüyor eğer çektiği fotoğraflara baksa Hoseok'un olmadığını görecek.

Histeri hastası ve ani krizlere giriyor farkında dahi değil oysa. Eskiden kalan şeylere bakıyor yaşadığına ama ayrıldıklarına inandırmak istiyor kendini oysa o gazete manşetinde her şeyi öğreniyor. Kabul etmek istemiyor öyle yani. Bzjvzjd çok saçma dimi.sss

Hysteria ✴ YoonSeok ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin