67- Elins ask

700 27 0
                                    

Vad står det i din bio instagram?
15-01-05 Oscar Enis
♡14-01-22 Levis
♡16-02-16 Leala

Ni hann typ bara vara tillsammans i ett år så Leala var som eran ettårspresent.
Ja men verkligen. Hon var bekräftelsen i vårt förhållande.

Vadå bekräftelsen?
Att få alla fans, släkt osv.. att veta att vi var seriösa med varandra. Leala var tecknetdet. Jag och Oscar älskar varandra så otroligt mycket och ett slut på vårt förhållande tror jag inte kommer hända.

I början var jag väldigt skeptiskt, jag älskade Oscar och jag var så avundsjuk men nu älskar jag er allihop, hur söta barn har du inte?
Nej men gud. Vad glad jag blev av denna. Jag har ju känt av viss avundsjuka bland er foooers, fick mycket hat i början typ "Du tog MIN kille ifrån mig, jag kommer döda dig" osv.. men nu har jag knappt några hatkommentarer utan bara kärlek från er. Jag älskar er foooers också, tro inte något annat och det var någon som påstod att jag försökteOscar ur bandet? Nej? Jag älskar att han är med, det är ju det han brinner för och de alla killarna är så trevliga och duktiga. Klart de ska fortsätta med Oscar också.

Ska ni gifta er?
Nån gång är det planerat ja

Ska du heta enestad då?
Ja, det ska jag.

Dina bebisar är kändisar, hur känns det?
Haha kändis bebisar. Känns väl ingenting, det är så det är och det går inte ändra . Bara ingenting händer dom så har jag inget problem med det.


-
-
-
Om ni vill så kan ni börja ställa frågor redan nu. Dock tror jag inte det kommer komma med fören kapitel 74, men kanske tidigare, beror på. Så fråga till antingen Elin eller Oscar :)

Ask.fm || O.EWhere stories live. Discover now