Vad skulle du välja, ett seriöst förhållande men aldrig mer få träffa Justin, eller bli tillsammans med Justin igen?
Är du korkad? Skulle aldrig kunna släppa Justin, skulle aldrig heller kunna bli tillsammans med honom. Så kommer inte ge dig ett svar på den otroligt onödiga fråga...Du pratar aldrig om Levis längre, är han inte lika omtyckt eller?
Är du dum i huvudet? Levis är allt för mig, skulle aldrig kunna sluta älska MIN SON! Varför jag aldrig skriver om honom är för att ni inte frågar om honom och en del frågor är för privata eller bara extremt jävla läskiga. Klart som fan jag älskar min son, han är min ägodel och den som betyder allra mest för mig och den som alltid kommer betyda allra mest för mig! Du borde tänka efter lite, klart jag älskar mitt egna kött och blod!Så om du får fler barn så kommer de inte betyda allra mest för dig utan bara Levis?
Men gud du är ju dum på riktigt. Det är väl en självklarhet att jag kommer älska Levis syskon lika mycket om han får några.vill du ha fler barn?
Ja men i framtiden.Du är jättefin bild på Levis just nu?
Outfit bild?
Bara för det är söööndag, o Levis och jag ska till flygplatsen o vinka Justin hejdå :(
Har han redan vart i Sverige i 2 veckor?
Ja :/
VOUS LISEZ
Ask.fm || O.E
FanfictionLäs så förstår du ♡ ●OBS!● ALLA MINA BILDER ÄR TAGNA FRÅN WEHEARTIT OCH FRÅN OSCARS INSTAGRAM!