film gunu

33 3 1
                                    

O gece Jack ile arkadaşı David diğer arkadaşlarını da çağırıp film izleyeceklerdi. Bunun icin Jack ile David de hazırlık yapmaya başladı. Aklınıza gelebilecek herşey hazırdı. Sadece arkadaşlarını bekliyorlardi. Arkadaslari gelmisti ve korku filmini acip islemeye basladiklarinda saat 11:03 tü. Hersey cok ii gidiyordu taki elektrikler kesilene kadar. Elektrik kesintisinden dolayi fipm yarida kalmıştı. Film tamda cin çağırma sahnesinde kesilmisti. Bizimkilerde fipme ozenip cin cagirmaya baslamislardi. Cin cagirmaya basladiklarinda saat tam 00:00 di. Ve 00:01 de evde garip seyler olmaya baslamisti. Kapilar acilip kapaniyor esyalar adeta hareket ediyordu. Arkadaslari disari cikmisti. Ve gordukleri manzarada garipti. Elektrik birtek Jack ile David in evinde kesikti. Arkadaslari diasri cikmis Jack ile David de tam disari cikacakken kapi kapanmisti. Ve iki arkadas evlerinde mahsur kaldi. Bu arada cin evde dolaşıyordu. Ve hedefi Jack ile David di. Bunu anlayan iki arkadas ikiye ayrilmaya karar verdiler. David tuvalete Jack ise odasina saklanmisti. Jack David in çığlıklarını duyuyordu. O da nesi 5 dakika sonra David in çığlıkları susmustu. Jack ne olduğunu anlamak icin tuvalete gitmistiki. David kanlar icinde ölü bir sekilde yatiyordu. Daha sonra da Jack in çığlıkları duyulmaya baslamisti...

Kara Gece Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin