-O tu stebi visus.-Iš mano minčių mane prikėlė nuostabus žemo tono balsas. Atsisukau ir nežymiai šyptelėjau. Jis man išties patiko, net labai.
-Ko nors norėtum??-Paklausiau švelniu balsu, nors mažiausiai to norėjau.
-Am..įpilk alaus.-Pasakė ir atsisėdo už baro. Greit paėmusi bokalą pripildžiau man liepto skysčio. Klientų prie baro nebuvo labai daug, nes tuo tarpu šoko mano draugės.
-Kodėl nežiūri??-Paklausiau ir parodžiau akimis i mano pusnuoges drauges kurios vulgariai raitėsi ant scenos.
-Aš noriu žiūrėt į tave. Pasiilgau, senei bemačiau. Užsukdavau čia kiekvieną vakarą, bet tavęs nebūdavo.-Pasakė ir nusišypsojo savo begalo žavia šypsena. Mano skruostus pradėjo mušti raudonis.
-Kodėl tu tiek mažai šneki?? Kaip tavo darbui tai nebūdinga.-Pasakė ir toliau žiūrėjo tiesiai man į akis bandydamas kažką jose rasti.
-Ne iš malonumo dirbu.-Pasakiau ir mano gan mielą ir linksmą miną pakeitė niūrus, rimtas veidas.
-Atsiprašau.-Pasakė kiek rimtu balsu, nes suprato , kad įžeidė mane.-Tu kažkokia..-Pradėjo, bet pastrigo toje vietoje, jis tiesiog užtilo!! O mano galvoje sukosi begalę minčių ką jis turi galvoje!!
-Kokia??-Ištariau kiek nedrąsiai, nei įprastai.
-Nesvarbu..-Nutęsė jis. Aš atsidusau, nes neišpešiau iš jo norimo atsakymo.
Mano pašnekesius su juo sustabdė vėl plūstanti minia kuri nori gėrimų, o jis, jis tiesiog sėdėjo ir žiūrėjo, kaskart pagaudamas mano žvilgsnį nusišypsodavo.
-Jau 3 val. vakaro, tau dar ne laikas??-Paklausiau kai jau turėjau gan daugiau laisvo laiko ir klientų buvo per pus mažiau, pasilieka ištvermingiausi.
-Jau 3 val. ??-Paklausė šiek tiek nustebęs, aš linktelėjau galvą.- Na taip man jau metas, jei noriu tave pamatyt ir ryt, turiu gerai išsimiegoti.-Pasakė jis sukeldamas mano šypseną.
-Ačiū.-Tyliai ištariau nenorėdama, kad jis išgirstų, bet man nepavyko to padaryti itin tyliai.
-Už ką??-Paklausė.
-Už šį vakar.- Pasakiau ir pasižiūrėjau į ji. JI tiesiog nusišypsojo ir apsisukęs pradėjo eit išėjimo link.
-Ei seksuolioji gražuole, dar alaus !!.-Mano švelnias mintis nutraukė kliento balsas. Aš pabaigiau sekti jį akimis ir pradėjau dirbti savo darbą.
**6 val.**
Apsauginiai išvedė paskutinius klientus kurie nenoriai ėjo lauk iš klubo, jau buvo galima sakyti rytas, mano akys buvo nežmoniškai sunkios. Savo sunkiais žingsniais žingsniavau iki savo kambario , žiūrėdama į žemę, staiga į kažką įpuoliau, pakėliau akis ir pamačiau Lizzy.
-Liz.-Tyliai ištariau ir žiūrėjau jai į akis, jai buvo gėda, aš tai mačiau.
-Nėra reikalo nuo manęs bėgti,-Ištariau. Ji atsiduso, bet akių nepakėlė.
-Tiesiog man įdomu kodėl..-Pasakiau ir dar labiau nužiūrinėjau jos veidą, bandydama pagauti jos sunkų, gedulingą žvilgsnį.
-Tai..tai sunku.-Ką ji tesugebėjo ištart po gan ilgos tylos.Vote ir nuomonių!!!
BINABASA MO ANG
Sex And Drugs / 1D
FanfictionIstorija be cenzūros, dirty. Keliama iš facebook puslapio ,,One Direction Lt"