Proloog

1.3K 23 5
                                    

Zaterdag 23-06-2016 13:16

'Nee.. Het is maar een interview..' zeg ik tegen de manager van Dylan Sprayberry 'Het hoeft maar een paar minuutjes..'

ik moet langzaam echt een interview regelen, ik heb nog maar twee dagen om het in te leveren.
'Oke, Dank u wel dat u wou kijken..' zeg ik sip, ik ga deze deadline echt nooit halen.
De lijn wordt verbroken en afwezig loop ik naar de Starbucks om een Caffè Mocha te halen.

Met mijn koffie loop ik afwezig naar buiten, op mijn telefoon kijkend om te kijken of ik sommige nummer nog niet gehad heb.

Ik heb Thomas Brodie-Sangster 's manager nog niet gehad maar dat gaat sowieso niet lukken, zulke beroemde mensen laten zich echt niet interviewen voor een studie opdracht. Ik heb het bijvoorbeeld bij Selena Gomez geprobeerd alleen toen ze vroeg voor welk blad ik werkte en ik zei dat het voor een studie opdracht is zei die manager direct dat ze niet kon. Dus Thomas Brodie-Sangster gaat me nooit lukken, wie heb ik nog meer? Dylan O'brien, ja dat gaat sowieso ook nooit lukk-

'Verdomme kijk uit!' schreeuwt de jongen waar ik zonet tegen aan gebotst ben.
'OMG! het spijt me zo.' zeg ik als ik naar mijn Caffè Mocha op zijn shirt kijk 'Laat me helpen.' zeg ik terwijl ik hem het servet om mijn koffie beker aan hem geef.

'Het spijt me echt heel erg.' zeg ik terwijl ik langzaam naar boven begin te kijken, het is niet dat hij heel groot is maar ik ben nogal klein voor mijn leeftijd.
'OMG!' fluister ik als ik naar zijn gezicht kijk. 'J- J- Jij bent-'

'Jah.. ik weet het ik ben Thomas Brodie-Sangster..' zegt hij heel droog alsof het niks is en opeens heb ik het idee dat iets of iemand in mijn hoofd het licht aan heeft gedaan, want ik heb een briljant idee.

I Like You // Thomas Brodie-Sangster FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu