Zondag 24-06-2016 10:41
Ik wordt wakker met knallende koppijn, in een bed wat niet van mijn is, een huis dat ik niet ken en een jongen naast me die ik me niet herinner.
Oke Lilly, denk, hoe ben ik hier terecht gekomen. De herinneringen van gisteren middag komen weer terug, ik had koffie over Thomas Brodie-Sangster gegooit en hem toen geïnterviewt.
Lilly denk veder, je kan niet zomaar in dit bed beland zi-
Wacht heb ik wel kleren a-
Oke halluloeja ik heb kleren aan. Maar nu veder denken: oke uhm ik zat hier vast vanwegen de storm.
De stroom was uigevallen en toen.. Opeens beginnen alle herinnering terug te komen van de koffie, het interview, de storm en al het gezoen.Grijzend kijk ik naar de schattig slapende Thomas en stap uit het bed, opzoek naar pen en papier.
Maandag 25-06-2016 16:35
Ik zit midden in de les, kijkend naar de interviews die de andere studenten hebben gemaakt als mijn telefoon gaat. De docent en het grootste deel van de studenten kijken mij boos aan.
Snel pak ik mijn telefoon om te kijken wie het is: Onbekend Nummer staat er op mijn scherm en ik neem hem niet op, waardoor de gene die ne belde nu de voice mail "Eyy met Lilly... Oh jah, sorry ik ben er niet. Grote kans in een college bel me na vijven maar terug" krijgt.
We hebben alle interviews gehad behalve mijne wat dus betekend dat mijne nu komt, Thomas en ik komen in beeld en het eerste wat Thomas op de video zegt is: "Eyy ik ben Lilly en dat is Thomas Brodie-Sangster" waardoor je mij op het beeld kan zien en horen lachen.
Zo gaat het interview verder met eerst iets van acht serieuse vragen en daarna domme vragen zoals de vraag wat hij zou menemen in het Labierint.
Het grootste deel van de studenten onder andere Mieke mijn beste vriendin moeten lachen, ik heb Mieke alles vertelt en dat kind geloofde me niet!
Mijn Beste vriendin geloofde me niet!
Maar de colleges zijn afgelopen na mijn interview en Mieke en ik lopen naar mijn apartement die midden in de stad zit, bovenste verdieping en we mogen de trap gaan nemen omdat Mieke door een horror film bang is geworden.
Ik ga Nooit meer samen met haar een horror film kijken!
Maandag 24-06-2016 17:09
We zijn eindelijk boven na onze vermoeide traploop sessie, nou ik heb voor deze week mijn beweging gehad.
Waarom moet ik nou net op de bovenste verdieping van een flat wonen met 11 verdiepingen en een vriendin die bang voor liften is.
Ik doe de deur open zonder naar binnen te kijken en ik hoor Mieke: 'Thomas B-Brodie-Sangs-ster' stotteren.
Met grote ogen kijk ik naar binnen en daar staat Thomas met een bos rozen. Ik ren op hem af en spring in zijn armen waardoor we bijna vallen.
'WACHT?! Hoe kom je eigenlijk binnen?' Vraag ik als ik weer op mijn eigen benen sta en mijn benen niet meer om Thomas' middel heb gewikkeld.
'Ik ben erg goed in inbreken.' Zegt hij heel matcho waardoor ik met mijn ogen rol.
'Oke ik heb tegen je buurvrouw gezecht dat ik je vriendje ben en je wou verassen, zo wat nou als we dat waar maken?' Grijnst hij en heeft geeft me een doosje
'En nee wees niet bang, dit is geen aanzoek..' ik lach en open het doosje 'OMFG!' Gil ik als ik het kettinkje zie met als hangertje een bloedmooie blauwe diamant.
'Lil knijp me.. ik droom, ook al het is niet logisch dat ik droom want in mijn droom ben ik niet degene die toe kijkt maar die het kettinkje krijgt.' Mompelt Mieke.
'Mieke, dit is inderdaad geen droom.' Lach ik waarna ik haar naar buiten duw en de deur voor haar neus dicht klap.
'Zo..' Lach ik: 'Hoe wist je waar ik woon?' 'Ik heb zo mijn maniertjes voor dingen, maar vind je de ketting mooi?'
Ik druk mijn lippen weer op de zijne en zeg: 'beantwoord dat je vraag?'
'Ik weet het niet, misschien als je het nog een keer probeert.' Zegt Thomas grijzend waardoor ik een stap dichter bij hem zet en in zijn oor: 'De ketting is super mooi en als je nog een kus wil moet je hem verdienen..'
Met een grote grijns zet ik weer een stap naar achteren.'Oke, dan ga ik het maar gewoon vragen..: Lilly, wil je mijn meisje zijn?'
JE LEEST
I Like You // Thomas Brodie-Sangster Fanfiction
Fiksi Penggemar'Verdomme kijk uit!' schreeuwt de jongen waar ik net tegen aan gebost ben. 'OMG! Het spijt me zo!' fluister ik als ik naar mijn koffie op zijn shirt kijk 'Uhm.. Laat me helpen!' zeg ik terwijl ik het servetje die ik om mijn koffie beker heen had zit...