Uneori nu găsim cuvinte potrivite pentru a spune adio sau probabil nici nu dorim să se termine dar realizăm că suntem în plus în viaţa unui om.Sunt dureroase lacrimile. M-am îndrăgostit mai greu,tu ai fost mai rapid dar acum, la sfârşit,eu te iubesc mai mult deşi sunt jumatatea care suferă. Toţi spun că durerea trece,toţi îţi spun să rezişti dar te gândeşti cu frică la ziua de mâine, la dimineţile în care îi vei duce lipsa, la momentele în care aţi râs cu poftă.Te gândeşti la toate astea şi realizezi că aparţin trecutului şi niciodată nu va mai fi la fel,omul pe care îl iubeai s-a schimbat. Este dureros ca omul pe care îl iubeşti să-ţi răspundă cu indiferenţă,mai bine spui adevărul fără a calca sufletul altora în picioare. Când o relaţie se destramă, ea va plânge câteva zile,îşi va căuta prietenele şi va încerca să treacă peste toate.
O femeie care nu iubeşte, nu insistă, nu întreabă, nu-i pasă. Atâta timp cât iubesc, nu reuşesc să fiu indiferentă, mă las dusă de val. Vreau totul de la omul pe care îl iubesc,vreau măcar un gram din răbdarea lui, din dragostea lui, din timpul lui. Când cineva mă ignoră realizez că nu mai are nevoie de dragostea mea. Când dai la o parte o femeie, fii conştient că va pleca cu inima frântă şi nu te va ierta niciodată. O femeie nu iartă omul pe care l-a iubit şi care a alungat-o din viaţa lui. Niciodată.
CITEȘTI
Eu Sunt Femeie!
SpiritualFemeie, tu ești minunată! Nu trebuie să te mulțumești cu o relație în care nu mai ești apreciată. Încearcă să-ți asculți instinctul: atunci când simți că ceva nu este în regulă, sigur ceva nu merge bine.