#YENİ OKULDA İLK GÜN#

2.5K 61 50
                                    

En sonunda eşyalarımız arabaya yerleştirmiştik.Mahallemden ayrılacağım için cok üzgünüm.Çünkü benim bütün ilklerim bu sokakta gerçekleşti.İlk kavgam,ilk bisiklete binişim,ilk aşkım ve bunun gibi bir cok sey.Beni düşüncelerimden ayıran şey annemin gitme vakitinin geldiğini söylemesiydi.

İstanbula gelmiştik.Yeni evimize ilk adımımızı attık.Ev müthiş derecede güzeldi.Boğaza karşıydı küçük bir bahçenin ortasındaydı.Bahçeyi sokaktan ayıran çitler vardı.Ev iki katlıydı.Çatı katında bir banyo bir tuvalet ve birde kocaman bir oda vardı.Odanın bir camı vardı cam boydandı ve deniz direkt karşımdaydı.

En sonunda kendimizi eve yerleştirmiştik ve yarın okullar açılıyordu.Hiç heyecanlı değildim çünkü okul yani bu borumu.Her öğrencinin hapsi gibi birşey.Aslında ben söyle düşünüyorum.Hani okumanın yaşı yoktur diyorlar ya bıraksınlar biz gençken hayatımızı yaşayalım yaşlanıncada okuruz haksız mıyım?

Yatağımın yanındaki komidinde zırlayan çalar saati duvara fırlatmamla susturdum.Ama sanırım ömrüm boyunca susturamayacağım birşey var hadi 5dk müddet veriyorum.Tahmin edin.

Hadii son 10sn.

Aynen haklısınız tabikide annem başımda dikilmişti ve kalkmam için tehditlerini savuruyordu.Kalkmamak için yalvarıyordum ama üstümdeki pikeyi cekince beni cinler beni ziyarete geldi.

-Ya valide sultan napiyorsun yaa.

-Kalk kız delirtme beni haa zaten kardeşinde kalkmıyor.Döl israfısız yeminle kalk kız in kahvaltıya yoksa terlik bombardımanına tutulursun haa.Ben kardeşini uyandırmaya gidiyorum indiğimde aşağıda ol!!

-Valide sultan durrrrrrrr!

-Burağı ben uyandırcam bekle hazırlanayim.

Annem kafasını salladı ve aşağıya indi.Bende dolabımdan kot bir şort üstünede beyaz bir gömlek aldım gömleğin düğmeli kısmını içime soktum diğer tarafı ise dışarıdaydı.Ayağımada adidas süperstarlarımı giyindim ve makyaj masamın kenarına oturdum.Dudaklarıma çilekli lipbalm sürdüm gözlerime ise eyeliner ve maskara sürdüm saclarımı salık bırakıp bir tutamını yana attıp ve odamdan cıktım.

Hahaha bekle beni Burakkk ecelin olucam senin.Burağı uyandırmak için cani planım var.Bunun için banyoya girdim ve çoraplar kirli sepedinden elime poşet geçirip bir kaçtane çorap aldım ve Burağın odasına ilerledim.

Ahh canım kardeşim nasılda talı uyuyor.Hee kardeşim dediğime bakmayın aramızda 1 yaş var.Burağın yatağının önüne geldiğimde sırıtıp çorapları yüzüne koydum öküzün uykusu ağır olduğu icin uyanması zor.

- Buraak

-Burakcıım

-Canıım

- Lan abla yine kafamamı saldın sen.

Haha salak corap kokusunu osuruk sandı salak ya sonra gözleri birden irice açıldı.

-Lann sen sen sen naptııın!!!Gel lan buraya bok beyinli.

Merdivenlerden inerken onun taklidini yapıyordum.

-Ben ben ben şaka yaptım.

Dedim ve mutfağa girip babamın arkasına saklandım.

-Ya baba senin bu oğlun yine tırlatmıs ben küçükken izin vermediniz onu deliler hastanesinden aldığımızı söylememi.

-Çünkü kızım öyle bir sey olmadı.

Dedi ve çayını yudumladı.Ve kavgayı ayırdı beni arabada beklediğini on dakikada kahvaltı edip aşağıda olmam gerektiğini söyledi ve çıktı.Ama bu söyledikleri Burağın bana kötü kötü bakışlar yollamasını engellemedi.

Öldürücü bakışlara mazur kalınarak nasıl kahvaltı edilebilir ise öyle bir kahvaltı ettim.Babamla yolda pek konuşmadık ve bende yolculuğumu müzik dinleyerek geçirdim.

-Baba varya bu okulda uyuşturucu içiyorlarmış.Hatta geçen sene bir çocuk bıçaklanmış.

Son kez okula gitmemek için kozlarımı kullanıyordum.Babam anlam veremediğim bir kahkaha   attı.

-Bu okul çevrenin en iyi okullarından biri kızım olmaz öyle şeyler bu okulda.Hadi git okuluna dikkat et kendine gel seni bir öpeyimde öyle git

Kafamı babama eğdim ve öpmesine izin verdim.Okula gitmek istemiyordum çünkü bu okula yeni gelmiştim ve hiç bir kimseyi tanımıyorum.Oflayarak okula girdim.Kahretsin geç kalmıştım ve sınıfımıda bilmiyorum.

Bütün okulu turladım ama hala müdür odasını bulmadım.Ahh kahretsin giriş kata bakmamıştım kesin orda olmaydı.Merdivenleri geçip koridorda müdür odasını aradım ve buldumda.Kapı açıktı ve müdürün bağırış sesleri geliyordi korkmuştum doğrusu çünkü çok sinirlirliydi.Beni fark etmemesini umarak koridorda bir bankta oturdum.Ama nolet olsunki ne istediysem tersi çıktı ve müdür beni fark edip içeri çağırdı ve masanın karşısındaki taburelere oturmamı söyledi.Ayakta üç tane çocuk vardı iki tanesi yana yana bir tanesi onlardan uzakyaydı.Müdür onları azarlamaya başladı.Sanırım kavga etmişlerdi çünkü tek olan çocuk baya hırpalanmıştı.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

İlk günüm gayet güzel geçmişti ama ilk günden bir sınıfta  üç kişinin okula gelmemesi beni şaşırttı aman yani banane.

Biraz kitap okudum sonra boydan camımın karşısındaki pufuma oturup kulaklığımı telefona takıp Pera dinlemeye başladım.Nedenin bilmiyorum ama hiç sevgilimin olmamasına rağmen aşk şarkıları dinlemeyi seviyorum ve sonra ağlıyorum.Ama benim ağlama sebebim çok farklı olur diğerlerinden aşk şarkısı dinleyipte aşk konusu için ağlamazdım.Daha başka konular...

Yine öyle oldu yine pera dinledim ve yine ağladım.Toparlanmak için bana tek iyi gelen yere gittim.Ya şimdi nasıl anlatsam bilmiyorum ama hani evlerin çatıları vardır ya küçük bir merdivenle evin çatısının üst tarafına çıkarsın böyle hani kiremitlerin üstü olur ya hani oraya çıkmayı seviyorum nedense beni çok rahatlatıyor.En azından oraya çıkıp kendimle yüzleşe biliyorum ve yine aynısı yapıp çıktım.Ama o merdiven benim odamdaydı çünkü çatı atı benim odam.Merdivenin odamda olması oraya daha çok çıkacağım anlamına geliyor.

Neden?Neden yani koskoca bir neden neden her zaman hayat bana götü kahkaha atıyor?Neden ben her zaman birşey istediğim zaman kahkaha atıpta tam tersi gerçekleşiyor.Mesela...

Beşinci sınıftaydık bir kızla tanıştım o zaman okula daha yeni gelmiştim.İlerleyen zamanlardan en yakın arkadaşım olmuştu adıda Ayşenur ona okadar çok güvenmiştim ki herşeyimi terddüt etmeden ona anlatırdım.Çünkü bana ihanet etmez diye düşünüyordum.Ama birgün okulun ilk günü geldiğimden beri hoşlandığım bir çocuk vardı.Bende ona anlatmıştım kız kardeşim gibiydi o benim ama nedenini anlamadığım bir şekilde benden uzaklaşmaya başladı.Benim bütün sırlarımı herkeze anlatmıştı.Ailemde olan olayları,hoşlandığım çocuğu herşeyimi anlatmıştı rezil olmuştum herkeze bunu sekizinci sınıfın son haftasında yapmıştı o yüzden karne gününe kadar okula gitmemiştim.Başka bir arkadaşım evime gelip bana onun benim güzelliğimi kıskandığını söyledi.Ama saçmaydı oda en az benim madar güzeldi başka bir nedeni olmalıydı ama ne?

Bu olay yüzünden kimseyle yakın arkaş olamıyorudum.Ama en yakın arkadaştan da öte biriyle tanışmıştım.Arda onu o kadar çok seviyordum ki ama o beni hiç sevmiyordu.Yani herhalde çünkü öyle hissediyordum.

Yeni OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin