Baban Gelse Kalkmam Burdan Kızım!!!

1.6K 62 47
                                    

Yine bu okula geldim cidden buranın bir okul olduğundan emin miydik?

Yani bana hiçbir okul okul gibi gelmiyor.Hapishane desek daha mantıklı.Allasen hangi aklı başında insan okula gitmek isterki.

Sırama ellerimle bağdaş kurmuş kafamıda ellerimin üzerine koymuş uyuyordum.Taki hayvan gibi dürtülene kadar.Uyuyoruz burda yahu sen kim köpek..

"Ne vardı? Umarım uykumdan uyandırıcak kadar önemlidir."

"Eymen'in yanında ben oturuyorum derhal kalk ordan ezik!"

"Emir kim be!"diye çirkeflendim.

Gözüyle yanımı işret edince yan tarafıma baktım.Euzübillahhimin-eşşeydanirracim.O nedi gız.Bu insan mı?Demek o kız bu yakışıklı taş meteor çöldeki su misali çocuğun yanında oturmak için bana atarlandı.Eğer atarlanmadan insanca söyleseydi kalkardım ama beni hayvan gibi dürtü.Pok kalkardım.

"Ben buraya otururken bu sıra boştu buda demek oluyor ki sevgilin benden sonra geldi yani buda demek oluyorki KALKMIYORUM"

"Bana bak sürtük çabuk kalk ordan yoksa saçını başını yolarım."

İsterik bir kahkaha attım ve ayağa kalktım.

"Bekliyorum."

Kız üzerime yürürken bende balığını seçmis etrafın boşalmasını bekleyip etraf boşalıncada balığıni alıp gitmeyebhazırlanan kedi misali kavgaya hazırlanmıştım.O laflardan sonra dayak yersem komik olurdu.

"Tuğçe artık bu sınıfta değilsin hadi defol."

Kız duyduğu laflar karşında şoke olmuştu,sonra hemen toparlanıp eline çantasını aldı ve çakma sarı saçlarını havalndırırken sınıftan çıktı.Tabi omzuma çarpmayı ihmal etmedi pis sürtük.

"Seni.."

Daha lafımı bitirmeden sınıftan çıktı yürüyen kıç.

"Bana bak baban gelse kalkmam bu sıradan o kadar kavga ettim."

Bana sanade kısa bir bakış attı ardından önüne döndü.Ah göçüm.

İlk ders edebiyattı hoca türk düşünürlerden bahsetti.

"Abdülhak hamit tarhan bune lan küfür gibi"

Diye mırıldandım.Bir gülme sesi gelince kafamı çevirdim.

Ahhhh nolet olsun bu çocuk duymuş muydu??Rezillik.Atın beni denizlere.Ona olan bakışlarımı farkedip kafasını bana çevirdi.Kehribar rengi gözleri vardı.Ama...ama çok...çok güzeldi...keskin yüz hatları ve dağınık ama çok güzel duran saçları ç-

"Biraz daha kesmeye devam edersen bana yazmaya başladığını düşünücem sarı"

Utançla gözlerimi kaçırdım ve dudağımı dişledim.Tekrar ona baktım sırıtıtıyordu.Gözleri dudaklarıma kaydı.Seszice yutkunup sınıftan çıktı.

Resmen ona yavşadığımı iddia etti yok devenin sitilettosu.Yani taman yakışıklı olabilir,ımm tamam çarpılmak istemiyorum taş olabilir ama ona yavşamak, ona o gözle hiç bakmamıştım.

Guruldayan karnımla acıktığımı farkettim.Kantinden gidip sandeviç alabilirdim.Umarım içinde domates yoktur.Nasıl yiyorsunuz onu vıcık vıcık.

"Bir sandeviç bir limonlu soda"

Şu kantin sıraları varya ölüm ya  ölüm en azından bu okulda bir saatlik öğle arası var bizim okulda o bile yok sıra bana gelene kadar zil çalıyordu ve yemeğimi yiyemiyordum.

Tostumu ve sodamı alıp gözüme kestirdiğim bos masaya ilemeye koyuldum.

"Höst önüne baksana be gerizekkalı mısın sen?!?! Beynin yerine götünü mü kullanıyorsun?
Cidden merak ediyorum kantine beynini aramaya mı geldin?"

Oh derin bir nefes aldım.üzerime soda dökülmüştü ve kıyafetimi temizlemeye çalısırken karşımdakine saydırıyordum. Kafamı kaldırdığımda yutkundum.Ci-cidden mi ya bu kadarda olmaz



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin