Yemin ediyorum saçma sapan şeyler yaşamaktan bıktım. Ama bu beni vaz geçiremiye yetmeyecek. Sinirden bir saat boyunca ağladım. Ciddiyim bir saat ağladım ve bağırdım. İnsanların ne yaşadığımı bilemeden yorum yapmasından bıktım. Aslında yorum yapılmayacak gibi de değil ama her neyse.
Zaten çok zor şeyler yaşıyorum ama hala yarın mükemmel olacak diyorum. En yakın arkadaşımdan -aslında ailemin bi parçası- uzun zamandır haber alamıyorum sebebini de biliyorum ama.. her neyse işte. Ulaşıp sesini durabildiğim bi o vardı ve ben şimdi onu özlüyorum. Bunları neden yazıyorum bilmiyorum zaten..
Rüyalarıma gelirsek cidden dayanılmaz olmaya başladı. Henüz bırakmıyorum. Asla da bırakmayı düşünüyorum. Daha çok çalışacağım. Herşey onlar için (bangtan) burdan gidip onları bulacağım az kaldı zaten. ben herşeyi ayarladım sadece çalışmak ve birkaç yıl kaldı. Burdan gitmek için çabalamaktan asla vaz geçmeyeceğim bunun için matematik hatta hizmetçilik yapmam gerekse bile o bileti alacağım. Çok konuştum ve sebebini de biliyorum işte.. neyse biraz BTS atmanın vakti geldi.
Hadi bizi gülümseten birşey bulalım. (Senimle bunu yapmayı çok özledim Syun keşke son konuşmamızda saçma sapan konuşmak yerine seni çok sevdiğimi söyleseydim)
ARMY😍😍
Jin😂😂
Abim.. lütfen beni Taehyung konusunda zorlamayın çünkü şu dünyada en çok ona önem veriyorum hatta biasım sanmalarından bıktım. Lan Jungkook Jungkook Allahım ben bile unutacagım yakında. Her neyse abi konusunda aşırısıyla hassasım yemin ediyorum adı geçti diye ağlamak istiyorum şuan.. o benim herşeyim.. cidden bunları neden yazdığımı bilmiyorum...
-Syunla konuşup kitap yayımlayabilirim şuan yazdığımı beğeniyorum-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¡Herşey Bangtan!
Non-FictionHerşeyi BTS olan bir kız olarak bu kitapta herşeyin BTS hakkında olacağını belirtmek isterim. İçerik; -bangtanın mükemmel beyleri -BTS -BANGTAN -BTS Veeh çılgın fanın BTS ile yaşadığı anılar. Örnek: bir adet forever vakası djjdjdj