1.Díl

137 21 2
                                    


Bang. pov

Jmenuji se Bang Yong Guk a je mi 25 let.

Rozhodl jsem se že založím skupinu. Jen musím najít členy a ty jsem už možná našel jsou to mé přátelé s kterýma se znám dlouho a zajímají se o hudbu.

Mé přátelé jsou:

Himchan - Je to můj nejlepší kámoš znám se s ním nejdíl známe se už od školky a je mu 24 let.

Yougjae - Myslí si že je chytrý a všemu rozumí ale já si myslím že je úplně blbéj znám ho 3 roky seznámily jsme se v KFC je mu 23 let.

Jongup - Dobře tančí a je mu 21 let s ním jsem se začal bavit v posilně před rokem.

Daehyun - Zpívá ze všech nejlíp , jestli se nám povede skupinu založit určitě bude mít hlavní zpěv a je mu 18 let neznám ho moc dlouho seznámil jsem se sním před měsícem v centrum když se ztratil pomohl jsem mu najít co hledal.

Zelo - Dobře rapuje a tančí je trochu otravnéj a je mu 17 let je nejmladší a taky nejvyšší znám ho 2 roky.

Když všichni přišli ke mě domů, tak jsme si sedly. ,,Počkat někdo chybí." řekl Bang. ,,Daehyun." řekl Youngjae. ,,Kdo je Daehyun?" zeptal se Zelo. ,, To je můj nejlepší kamarád." řekl Youngjae. ,,Aha..." ,,Asi se zase ztratil." řekl Bang. ,,Zavolej mu." navrhl Youngjae. Bang mu zavolal. Daehyun to zvedl. ,,Kde jsi?." řekl Bang. ,,Na cestě ale nevím kde jsem ztratil jsem se." ,,Zase ty pako?" ,, Nejsem ze Soulu." ,, A kde jsi??!" ,,V nějákým velkým parku před nějakým velkým domem." ,,Ty pako ten velkéj dům u parku je můj." ,,Ježiši.. to je nějákéj debil." řekl Zelo. ,,Vážně je ten dům tvůj?" zeptal se Dae. ,,Jo je!" Bang se koukl z okna a zamával mu. ,,Ok..." vypnul hovor a pak šel k oknu zaťukal ,,Mám zazvonit?". zeptal se Dae. ,, Ne pojď oknem." řekl Bang a podal mu ruku .Daehyun vlezl dovnitř. ,,Čau." řekl ostatním.

Zelo pov.

Když vylezl s toho okna tak jsem se furt na něj musel koukat. Je tak hezkéj jeho oči, vlasy, prostě všechno. Koukal jsem se na něj do tý doby než ke mě přišel. ,,Ahoj já jsem Daehyun." řekl mi. Kurva on na mě mluví..co říkal? ... ,, Byl jsem trochu mimo..co si říkal?" ,,No... nic jen jsem se představil jsem Daehyun a ty?." I jeho jméno bylo pěkný jako on celéj. ,,....." ,,Slyšíš mě?". ,,co..?" ,,Jak se jmenuješ!" ,,No jmenuje se Zelo." řekl za něj Bang. ,,Aha..." řekl Daehyun a šel se bavit s Youngjaem. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
B.A.P - DAELO  -I Love youKde žijí příběhy. Začni objevovat