Ah... la dracu cu ea de alarma , imi intind lenes mana sa opresc sunetul acela enervant . Ma uit la ceas , 11:42 oftez scurt si ma ridic din pat . Imi iau cateva haine si pornesc spre dus , va intrebati ce om normal face dus aproape la miezul nopti ? Mda nici eu , asa mi-as fi dorit sa mai dorm macar 5 minute ... in ultimul timp am fost ca un zombi , dimineata liceu dupa trebuia sa o ajut pe mama la treaba , nu mai spun de teme ??! Urasc sa fac teme dar mai mult urasc sa ma duc in acel loc ...
Mama mea a divortat de curand de prea scumlul meu "tata" care ne-a lasat cu o multime de datori , mama e destul de bonlava insa chiar si asa se straduie din greu sa aduca cate un amarat de banut in casa. Nu am suportat sa o vad asa , ma simteam nefolositor , am incercat sa ma angajez in diverse locuri insa nu primeau minori . Insa intr-o zi un domn mi-a oferit un job...un job de care nu sunt foarte mandru . Sunt stripar intr-un club care e mai mult de gay, e foarte josnic sa dansez in fata unor lesinati in calduri , de multe ori ajung sa le ofer mai mult ..doar ca sa pot primi mai multi banii . Stiu sunt josnic...dar trebuie sa o ajut pe mama intr-un fel sau altul-Dragule ? Pleci la munca ? Imi zambi mama din capul scari
-Da..abea soptesc , mama nu stie defapt despre "jobul" meu ea crede ca sunt sef la o firma , nu am putut sa ii spun adevarul stiam ca nu va fi deacord
-Servici usor dragule imi zambi cu dragoste ..
Urasc cand face asta ma face sa ma simt vinovat pentru ca o mint ...
*****
-Aii Haru ! Ai intarziat ! Ma striga Aoi unul dintre colegi mei , mi-a aruncat un costum de politist in brate si mi-a facut semn sa ma grabesc .
Oftez scurt intimp ce privesc nenorocitul ala de costum , il imbrac , era foarte stramt dar as minti daca as zice ca nu imi statea genial , poate sunt un pic increzut dar arat mai bine decat multi colegi de aici .
-Haru ! Grabestete e randul tau
-Vin , vin acum ma indrept spre scena intimp ce imi aranjam chipiul mai bine.
Ah ... ca de obicei e plin ochii de mosi semibeti si cateva femei urate care rad intr-un colt intunecat, insa mai zaresc ceva tineret ici colo . Incep sa ma frec de bara intimp ce sunt aclamat , imi arunc chipiul intr-o mare de oamenii , o mana a prins chipiul insa nu am putut sa ii vad si fata , orcum nu ar fi contat . Imi deschid usor nasturi in fata unei strambe , ea se inroseste toata intimp ce rade ca proasta . Ii apuc mana indemnando sa imi atinga pieptul musculos ,se conformeaza , iachhh asa urasc sa fiu atins de oamenii astia dubiosi, insa nu am incotro , proasta aia tocmai ma zgariat cu unchiile alea de vrajutoare , ma ridic aruncand si camasa de pe mine , intimp ce imi faceam dansul erotic la bara .Imi dadeam incet pantaloni jos lasand sa se vada putin din barbatia mea , eram aclamat si fluierat uni chiar reusind sa ma pipaie ...ma simteam ca o curva murdara , ah ce nu face lumea pentru banii.
Mi-am terminat show-ul fiind inlocuit de Aoi ,
-Haru ! Ai fost genial se apropie "seful" de mine
-Mda...
-Uite pustiule stiu ca am promis ca nu te voi mai forta sa o faci cu clienti dar un tip a platit 1000 € pentru o noapte
-Nici gand , am spus ca no sa mai fac asta ! Ma rastesc la el
-O haide pustiule , nu vrei sa iti ajuti mama ? Gandestete bine imi ranjeste nemernicul
Ha..stia situatia mea , asa ca ma santaja cu asta mereu iar eu mereu ii cad in plasa pentru ca stiu ca are dreptate , salariul de aici nu imi mai ajunge pentru ca starea mamei se inrautateste de pe o zi pe alta iar acele tratamente sunt costisitoare .
-E ultima oara ma uit la el amenintator
-Sigur ca da imi ranjeste din nou , ma duce intr-o camera separata usor luminata unde exista o canapea mare si neagra si o masuta cu diverse bauturi alcoolice
-Va veni imediat ma anunta sefu sa iau loc
-Sper sa nu fie vreun mos libidinos oftez scurt cand usa sa inchis
M-am intins pe canapea cu un pahar de whisky asteptandu-mi "moartea"
Usa sa deschis cea ce ma facu sa ma ridic usor in capul oaselor , sa apropiat de mine un pusti putin mai inalt si mai bine facut nu cred ca era cu mult mai mare cred ca avea 18-19 ani , ?
Sa trantit zgomotos pe canapea , scotand un pachet de tigari din care isi aprinse una . Statea destul de departe de mine , nici macar nu ma privea era concentrat pe tavan ...-Uh.. hei incerc sa sparg linistea , nu imi place sa lungesc" aceste " momente , deobicei se termina repede clienti find in calduri , ajunge doar sa ii ating sau sa ma urc pe ei si ei isi dau drumul scapand usor .
Se pare ca in sfarsit isi intoarse capul spre mine , ma privea fara sa clipeasca cu o fata neutra intimp ce tigara ii atarna in coltul guri , rase scurt , a aruncat tigara in scrumiera si sa apropiat de mine , era fata in fata cu mine privinduma in ochii . Imi pusese mana pe obraz mangainduma tandru , isi lipi usor buzele de ale mele si le framanta cu grija , eu raspunzandui l-am lasat in lacasul meu , el predominand sarutul chiar daca nu eram decord l-am lasat , isi facea de cap cu limba mea , acel sarut ajungea sa imi placa am vrut sa il ating pentru a continua insa el imi prinse mana si rupse sarutul , ma privi iar intens in ochii si rase scurt , apoi sa ridicat si a plecat .
Ce dracu a fost asta ? A platit 1000€ doar ca sa ma sarute ?*******
Am ajuns acasa intr-un final , era 5:40 aveam timp sa dorm putin inainte sa ma duc la liceu , ah ce bine e ma trantesc in acel pat moale , as fi adormit instant daca gandul nu mi-ar fi zburat la acel tip
-Ce ciudat ...soptesc intimp ce imi inchid ochii incet
CITEȘTI
Sex cu Diavolul ~YAOI~
RomanceHaru este un student obijnuit pe timpul zilei insa noptea el munceste intr-un club , totul merge bine pana il il intanleste pe El .