Ok..Aoi incepe sa ma sperie , si nu doar pentru ca are un pistol in mana , pe care se pare ca nu ii e frica sa il foloseasca ...
-Haru asculta , tipul ala ...e extrem de periculos .
Nu zau ! A intrat la mine in camera si a incercat sa ma violeze !!!
-Nu o sa il las sa iti faca rau , insa...asta inseamna ca o sa stam pe langa tine..
-O sa stati ?
-Nu pot sa stau mereu cu tine, dar nu iti face griji am oamenii de incredere . Imi zambi el larg
Asta ce dracu inseamna ? O sa am bodygoarzi ?
-Oh..si nu vei mai merge la club deacum .
-Ce ? Nu , nu pot trebuie sa merg !
-Uite iti voi gasi alt club unde sa lucrezi , pana atunci iti voi da eu bani , dar promitemi ! Promitemi ca nu vei mai merge acolo , bine ?
Nu stiam ce sa zic... aveam nevoie bani , insa imi era frica sa ma duc acolo ..si nu doar pentru ca fata serioasa a lui Aoi ma fulgera pana in inima .
-Ok..soptesc incele din urma
-Te iubesc Haru , imi mangaie el obrazul .
-Si..poate pui niste haine pe tine , doar daca nu vrei sa sar pe tine imi ranji el pervers
Uitasem complet ca sunt gol. Ma inrosisem instant cand ochii lui se uitau insistent la barbatia mea , care incet incet se trezea..
El se urca peste mine si incepu sa se joace cu limba pe gatul meu . Muscanduma tare de el lasandu-mi semne rosi pe tot gatul.
-Au..mai incet , imi lasi semne !
-Asa vor sit toti ca esti al meu , imi sopti el la ureche
Am rosit la cuvintele lui. Aoi chiar pare sa ma iubeasca ..insa ceva din mine inca se mai gandeste la javra aia ..nustiu de ce ..
Aoi isi cobora mana pana la jucaria mea unde incepu sa o frece , ma facea sa gem mai ceva ca o curva ..pana la urma incep sa ma obijnuiesc cu gandul asta ..
Nu a mai durat mult si el si-a deschis pantaloni . Parea mai nerabdoator cadeobicei . Ma penetrat brusc miscandese lent in mine . Ador cand il simt in mine , cand imi mangaie fiecare parte a corpului cu mainile lui calde , cand imi plaseaza mici saruturi si muscaturi pe abdomenul meu .
-Ahh, Aoi !
El a marit ritmul , inebuninduma detot , imi arcuisem spatele de placere intimp ce scotem niste sunte nu prea ortodixe . Dupa asta ne-am eliberat amandoi .
-Nu ma mai satur de tine ..incepu sa chicoteasca el langa mine
Dupa ce am mai facut o data dus , ne-am intors in camera imbracandune .
-Eu ar trebui sa plec , se ridica el de pe pat insa l-am prins de umar tragandul inapoi
-Ramai cu mine , te log , am incepu sa fac o mutra de catelus la el
-Cum as putea sa te refuz , se rasuci el si ma stranse in brate
Chiar nu voiam sa plece , imi place cand el e langa mine .
Ma holbam la pistolul lasat pe noptiera mea . L-am luat si am inceput sa il studiez
-Ma inveti si pe mine?
-Ce sa te invat ? Parea el destul de comfuz
-Sa trag cu asta , imi apare un zambet tamp pe fata
-Poate intr-o zi , dar pana atunci hai sa il lasam deoparte pana nu faci vreo traznaie .
Imi loase pistolul din mana si il puse cat mai deoparte de mine. Nus chiar asa nendemanatic sau tampit !! ....bine poate sunt...putin... .putin.....mai mult ...gata!!
-De ce ai un pistol ?
-Sti ...Hiro nu e singurul tip periculos..imi ranji el
Am vrut sa pun mai multe intrebari insa el ma trase la peptul lui , asta insemnand sa tac ..mai pe scurt
*********
Alarma nenorocita ..ma ridic din cu greu si inchid aparatul ala de tortura .
Ma intorc si il privesc pe Aoi cum doarme ghemuit langa mine. Doamneee cat de dragut!!
-Sti ca nu e frumos sa te holbezi la oameni? isi deschise ochii cand ma apropiasem de el
-Te prefaceai ca dormi ?
-Poate .. se ridica el in capul oaselor si casca
Telefonul lui Aoi incepu sa sune , el se ridica si iesi afata din camera sa vorbeasca .
Nu dura mult si intra grabit inapoi-Haru eu trebuie sa plec am..ceva treaba ok ?
-Nuuu iama cu tine ! Ma arunc pe jos incolacinduma de piciorul lui
-Haru..eu
-TE ROOOOOOOOOOOOOOOOOG!!
Incep sa ma isterizez eu-Ok..insa promitemi ca vei fi cuminte ..
-Bine tati ! Ii zambesc eu larg
Dupa asta ne-am urcat in masina lui , am mers destul de mult pana pe un camp luuuung unde se afla o singura cladire mare si daramata .
-Haide , imi facu el semn sa coboram din masina
Am intrat in cladirea aia , nu era nimic acolo inafara de sobolani si jeg...
Aoi ma luat de mana si am coborat niste scari , jos era o camera intunecata si murdara . Erau cateva saltele vechii si o canapea mare cu o masuta in fata , pe care erau aruncate sticle si peturi de bere ..
-Aoi ! Prietene ce mai faci ? Un tip mare si chel veni si il imbratisa pe Aoi
-Zi repede Sam ...nu am timp
-Uf vad ca ai venit cu prospaturi , incepu el sa ma studieze din cap pana in picioare .
-El e iubitul meu ! Si daca te mai holbezi la el iti scot ochii si te pun sa ii mananci ! Ii zise el foarte calm cu un mic zambet strengar
-Ok, ok
-Acum ? Zi dece mai chemat ?
-Sa iti arat ultimele mele achiziti binenteles , haide , ne facu semn chelul sa il urmam
Pe una dintre saltele un pusti blond era in " fapt" cu vreo doi tipi ...
-Ce zici ? E destul de bun pustiul , daca vrei va las sa il testati si voi. incepu el sa rada cu pofta .
Dupa alte ...prezentari ale..."achizitiilor" am plecat ..
Cea ce am vazut..ma pus putin pe ganduri ...ma face sa ma indoiesc de Aoi..
Pana la urma si in Hiro am avut incredere si...m-am ars ..oare Aoi e la fel ? O fi el periculos ? Ar fi instare sa imi faca si mie ce le face chelul ala celorlanti? Oare..
CITEȘTI
Sex cu Diavolul ~YAOI~
RomantikHaru este un student obijnuit pe timpul zilei insa noptea el munceste intr-un club , totul merge bine pana il il intanleste pe El .