''Γενέθλια''

104 12 33
                                    

Τότε άρχισα να κλαίω και εγώ. -Μαμα... Δ-δεν θέλω να; μετακομίσουμε. Μόλις αρχίζει να χτίζετε η ζωή μού όπως θα ήθελε και εσύ μού τα καταστρέφεις!
- Μαρίνα! Είπα κατι! Εμένα δεν με καταλαβαίνεις ότι δεν μπορώ να ζήσω στο ίδιο σπίτι πού ζούσε και ο πατέρας σού? Με πληγώνει αφάνταστα το γεγονός οτι είμαι χήρα!
- Εμένα όμως δεν με σκέφτεσαι? Σε λίγα χρόνια θα είμαι νεκρή και εσυ ΜΟΝΗ! Δεν θες να με δεις αυτά τα τελευταία χρόνια που θα είμαστε μαζί χαρούμενη? Αλλα οχι εσυ θα μένεις όπως πάντα σε μια πάταξη του παρελθόντος σαν χαζή που είσαι! , είπα και έφυγα με δάκρυα στα μάτια και κλείστηκα στο δωμάτιο μου. Ακόμα μετανιώνω γιαυτη την πράξη μου! Έβλεπα στο βλέμμα της πόσο την πλήγωσα! Αλλα τότε εγώ ήμουν τελικά η δειλή και η ηλίθια γιατί δεν ζήτησα ποτέ μια συγνώμη.
Τρεις μήνες μετά
Σήμερα είναι η τελευταία μέρα στο σπίτι πού εδώ και 20 χρόνια είχα της αναμνήσεις μου . Η Φωτεινή κοιμόταν όλη την; βδομάδα σπίτι μού και κάθε βράδυ κλαίγαμε που αποχωριζόμαστε ! Τελευταία μέρα πήγα στο σπίτι τού bæ μου για να τον αποχαιρετήσω! Και τι είδα να κάνει ο μαλακας? Το τέρας το όρθιο, Ο ΣΑΦΡΑΚΙΑΣΜΕΝΟΣ ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΆΣΕΩΣ? Φιλαγε μια κοπέλα! Και πια άλλη την λατσου της σχολής!
- Δημήτρη ?!
- Μαρίνα?!
(Σνιφσνιαφ 😂😂)
- Δ-Δεν είναι αυτό πού νομίζεις!
(Εσύ γκευ σκασε!)
- ΣΕ ΜΙΣΏ. Είπα με δάκρυα στα μάτια και μετά από ένα δυνατό χαστούκι έφυγα. Αφού μετακόμισα μου έστελνε συνέχεια μέχρι πού του έκανα μπλοκ. Η σχέση αυτή ούτος η άλλος έπρεπε να τελειώσει.
25/5/2011
Τα χειρότερα γενέθλια εβερ.
Είχα αρχίσει να; πηγαίνω στην σχολή εκεί που εμένα. Και... Ήταν χάλια! Ημουν θύμα μπουλιγκ εκείνο τον καιρό και μου έκανε την ζωή δύσκολη. Η σχολή ήταν για τα μπάζα της ιατρικής και ήμουν η καλύτερη εκεί πέρα! Αυτός ο Αντρέας ήταν η κόλαση! Εκείνη την ημέρα με είχε κάνει ρεζίλι σε όλο το σχολείο με πολλούς τρόπους. Πρώτο διάλειμμα : σε όλα τα ντουλαπακια αντίγραφα της σελίδας τού ημερολογίου μου που έγραφε για τα Crash μου!
Δεύτερο διάλειμμα : με λέρωσε με κόκκινη μπογιά και είπε σε ΟΛΟΥΣ ότι λερώθηκε από περίοδο .
Τρίτο διάλειμμα : Έβγαλε φήμη ότι είχα πάει με τον κύριο Ασιμακοπουλο και το πίστεψαν όλοι! Πόσοι βλάκες υπάρχουν!?
Το βράδυ της ίδιας μέρας
Είχα καλέσει τους 2-3 φίλους που είχα για να γιορτάσω τα γενέθλια μου. Βοηθούσα την μαμά μου με τα πιάτα και τα φαγητά για το τραπέζι της οικογένειας που θα γινόταν στον μπροστά κήπο. Στον πίσω είχα ετοιμάσει για τους φίλους μου . Ενώ άφηνα τα φαγητά στο τραπέζι ακουσα περίεργους ήχους στην πίσω αυλή. Όταν πήγα είδα τα πάντα κατεστραμμένα! Τι μικρο σινεμά που είχα φτιάξει την τούρτα τα ηχεία! Όλα! Τελευταία μορφή πού είδα ήταν αυτός! Δεν άντεξα! Ακύρωσα τα πάντα και κλειδώθηκα στο μπάνιο. Μπήκα στην μπανιέρα και ενώ έπεφτε το ζεστό νερό πάνω μού αρχισα να σκέφτομαι πόσο χάλια είναι η ζωη μου!

Δεν άξιζε πια!

Έπρεπε να της βάλω ένα τέλος.
Απορώ τι σκεφτόμουν τότε...

Πήρα το ξυράφι και άρχισα τις χαρακες.
Δεν ήταν βαθιές απλά έβγαλαν λίγο αίμα. Και μέσα σε όλες τις σκέψεις μου με πήρε ο ύπνος στην μπανιέρα.

Μέσα στον ύπνο μού άκουγα σειρήνες.
Όταν άνοιξα τα μάτια μού ήμουν σε άλλο δωμάτιο.

Sooo yes
Το καινούριο κεφ. 💜💜
Τώρα αρχίζουν οι διακοπές και δεν ξέρω αν ανεβάζω κάθε μέρα κεφ 😢😢αλλα keep up γιατί εξελίξεις έρχονται

Μην ξεχνάτε μπανάνες μου!

Οπότε ναι.. Μπανανουλες μου μην ξεχνάτε να βάζετε το 🌟 (αστεράκι) γιατί είναι σούπερ ιμπορταντ του μι!

Επίσης! Σχολιάστε! Μόνο απο αυτήν Stavroula_McCall περνώ κάτι άκυρα σχόλια 😂😂
Α και αυτο το κορτο απο κει πάνω γράφει ΤΈΛΕΙΕΣ stories όπως τσεκάρετε την 💜💛💓💜💙💚
Με love
Η unithist (unicorn and authorist 😂😂😂😂😢😢)

•~I Was Here ~•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora