~1~

6.6K 286 63
                                    

Bună, sunt Amanda, dar prietenii îmi spun Amy, am 17 ani, sunt genul de fata rebelă, emotiva și uneori depresiva.

Locuiesc în New York cu familia mea,Emma - mama, 41 de ani și Nick - 42 de ani.

Eu mai am un frate vitreg pe care părinții mei l-au adoptat când eu aveam 2 ani. Are 19 ani, par șaten și ochii verzi, bine lucrat. În fiecare zi merge la sala, parca e obsedat.

***

Stau în camera mea și citesc o carte. Știu... Ciudat. Mi s-a pus pata pe această carte și nu ii pot da drumul din mana. Stau liniștita pana când ușa se deschide brusc și eu tresar.

-Ești nebun?! Intra mai ușor pe ușa aia!
-Scuze surioara - spune fratele meu zâmbind - a zis mama sa te chem la masă.
-Bine, Dylan, vin imediat.

Ma ridic leneșă din pat și cobor jos unde toată familia sta la masa și discuta ce e nou.

-Te-ai gândit sa apari? - ma întreabă mama cu amuzament în glas.
-Mama, îți vine sa crezi? Amy citea... - spune Dylan amuzat.
-Serios?! Tu citești? - se trezi tata și intră și el în discuție.
-Da, citesc. Ce va minunați asa? Stați liniștiți, o sa fie ultima carte pe care pun mana.
-Ma mir ca nu ai făcut alergie. - comenta și Dylan ca nu avea ce face.
-Lăsați discuțiile și mâncați pana nu va iau eu mâncarea din fata și o halesc.
-Eu iubesc mâncarea asta asa că... HAI SICTIR! - Dylan.

***

După ce iau cina urc în camera mea și ma arunc în pat. Îmi iau cartea sa citesc dar vad ca ușa se deschide.

-Hei. - Dylan.
-Hei.

Vine și se pune pe pat și își așează mana pe piciorul meu.

-Pot dormii cu tine, surioara?
-Ămm... Bine.

Se așează lângă mine și ma ia în brate. Iar eu dintr-o data ma trezesc spunand:
-M-am plictisit.
-Vrei sa îți dau un premiu? - spune fratele meu cu capul adâncit în perna.
-Nu vreau niciun premiu, vreau doar sa nu ma mai plictisesc.
-Și ce vrei sa fac eu?
-Nimic... Lasă. Încerc sa dorm. Noapte buna, frățioare.
-Mhm.

După câteva minute.

-Dormi? - spun eu și îl legănat puțin... Putin mai tare.
-Da.
-Bine...

După alte minute de tăcere.

-Dormi?
-Da.
-OK...

După încă (,) câteva minute.

-Dormi?
-Ce vrei sa fac ca sa taci?
-Ămm, nu știu. Joacă-te cu mineeee..!
-N-am chef. Nu vezi ca dorm?
-Tu dormi vorbind?
-Se poate spune și asa.

E 23:51.
Ma plictiseeesc. Ma gândesc sa îl sperii puțin pe fratele meu adormit.
Sar pe el și încep sa îl gâdilat. Nu reacționează... Stiu ca fratele meu nu se gâdila, dar merita sa încerc. Iar sar pe el și încep sa îl zgâlțâi atât de tare încât mă prinde de mâini și ma întoarce, în asa fel încât sa fiu sub el. Îmi tine mâinile capturate deasupra capului.

-Mai ușor, Tarzan, ca nu ești în jungla.
-Dar ma plictisesc. Ce vrei sa fac dacă ma plictisesc
-Culcă-te! Maine e luni. Trebuie sa mergem la liceu asa ca taci, pune capul pe perna, închide ochii si stai asa pana adormi.
-Off. Ok.

Ma așez mai bine în pat, în bratele fratelui meu și adorm.

___________________________

HEEEIAAA... Careva fan BVB? - MEDIA.

Îndrăgostită De Fratele Meu Vitreg Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum