~6~

4.4K 229 37
                                    

Le aștept pe Bia și Stephanie sa vina sa mergem în oraș. De ce nu mai vin?! Mai stau ceva timp pe canapea gândindu-mă la ce s-a întâmplat mai devreme. Știam ca fratele meu este pupacios dar nici chiar asa,cu toate curvele posibile. Cum dracu am reușit sa ma îndrăgostesc de el? Cred ca el nu ma iubește mai mult ca pe o sora. Vitregă!! Nu contează dacă suntem frați vitregi!!

În sufragerie intra fratele meu cu mica lui blondina de mana. Cum ma vede, cum mi-o prezintă.

-Amanda, ea e Beatrice, iubita mea.

What? Dylan nu mi-a spus niciodată "Amanda". Mereu ma alinta.

-Încântată - spun eu și întind mana.
-La fel. - îmi întoarce ea vorba făcând același gest.

Ușa de la intrare se deschide și pe ea apar cele două întârziate.

-Ce a durat atât?
-Scuze, de abia am reușit sa scap de sora mea mai mică. - spune Stephanie gâfâind.
-Mergem? - întreabă Bia.
-Unde mergeți? - Dylan.
-La m... - începu Stephanie.
-Nu te interesează. - o întrerup.

Ieșim direct fără nicio explicație lăsându-l pe Dylan cu ochii în soare.

Pe drum spre Mall

-De ce am auzit ca plângi când am vorbit mai devreme? - întreabă Bia.
-Ai plâns? Tu nu plângi niciodată! - Stephanie.
-Am spus ca nu contează! - ma răstesc eu la ele.
-Nu! Eu nu mai merg pana nu îmi spui ce ai avut! - Bianca.
-Îl iubesc, bine? Am realizat ca îl iubesc! Și de asta sufăr! Sufăr când îl vad în bratele alteia când e cineva care îl iubește!
-Despre cine vorbești? - Stephanie.
-Dylan, nu-i așa? - Bianca.
-Da. De unde ai știut?
-Pai , când am plecat de la tine, Dylan era cu o blondă de mana, tu te uitai ciudat la ei și la cum ai vorbit cu el se vedea de la o poștă ca ești geloasă.
-Crezi ca au observat? - spun îngrijorată.
-Nu știu.

Ne continuam drumul către Mall foarte tăcute.

La Mall

Bianca își cumpără o rochiță alba cu modele florale și niște sandale albe.
Stephanie își cumpără niște pantofi cu toc de vreo 8 centimetri. Nici nu putea merge prea bine cu ele dar tot le-a cumpărat.
Eu mi-am cumpărat niște blugi negrii, un tricou de aceeași culoare și niște bascheți tot negrii.

Ajunse acasă, mergem în camera mea și băgăm un film de dragoste. Stephanie se duce jos sa ia floricelele și sucurile. Dar vine doar cu floricele. A spus ca nu poate sa le ia pe toate asa ca am mers toate sa o ajutam. Când ne întoarcem, trecem pe lângă ușa camerei fratelui meu și auzim zgomote de acolo. O voce subțire... Îmi dau seama de acel sunet și fata mea se schimba într-una trista și alerg în camera mea. Ma arunc în pat și dau drumul la film fără sa le mai aștept pe cele două prietene ale mele. Îmi pun iaurtul înghețat în poala și încep sa îmi îndes în gura cat mai mult. Aud ca cineva apasă pe clanță și ușa se deschide. Aveam fața roșie pentru ca de abia ma abțin sa nu plâng. Prietenele mele vin lângă mine și ma iau în brate văzându-ma așa.

-Gata, draga mea. Descărcarea. Plângi. Plângi pana te descarci de tot. - spune Bia strângându-ma în brațe și mângâi duma pe păr. Eu bufnesc în plâns.

După câteva minute de plâns ma liniștesc. Stephanie da drumul din nou la film și ne învelim cu plapuma.

Nici nu îmi dau seama ochii mi se închid încet, încet.

Dimineața

Ma trezesc și le vad pe cele doua prințese adormite cum sunt urcate pe mine. Bia e cu ambele picioare peste mine și Stephanie e cu mana, cu capul și cu piciorul peste mine. Muream de cald. Încerc sa ma ridic fără sa le trezesc și îmi iau telefonul sa vad cat e ceasul. Era 12? Cum am putut sa dorm atât. Apăs ușor pe clanță și deschid ușa. Merg pe hol pana ajung pe lângă ușa camerei fratelui meu. Nu se mai auzea nimic. Îmi continui drumul pana la bucătărie unde îl găsesc pe fratele meu la bustul gol, gătind.

-'Neața. - ma saluta el, dar eu nu îi răspund, prefăcându-ma ca nu am auzit. Mi-am luat un mar și am plecat în sufragerie.

Se aud niște pași pe scări coborând încet. Pe canapea se așează somnoroasele mele.

-'Neața! - ma saluta ele la unison.
-'Neața...
-Ce ai? - ma întreabă Stephanie îngrijorată.
-Nimic...

Aprind televizorul și am oprit pe ZuTv. Cele doua au început sa danseze pe muzica și ma trăgeau și pe mine de mâini. Nu am putut sa ma opun și m-am ridicat sa dansez.

În sufragerie intra și fratele meu și se așează pe canapea.

-Ce frumos dansați! - spune el cu un zâmbet larg de la o ureche la alta.
-Ia mai taci! - spunem toate la unison, nervoase.
-Dar ce aveți?
-Multe! - spunem toate și mergem în camera mea. Eu ma duc în baie și ma schimb cu hainele pe care le-am cumpărat de la Mall. Am mai adăugat un ruj negru, oja neagra și mascara. Parul l-am lăsat pe spate.
După ce ies eu intra Bia și se îmbracă în rochița și sandalele cumpărate de la Mall. După Bia a fost Stephanie. Ea s-a îmbrăcat cu hainele cu care a venit la mine ieri.

Coboram toate trei și îl găsim pe fratele meu uitându-se la meci.

-Unde mergeți? - ne întreabă el.
-Pa! - spun eu și le trag pe Bianca și Stephanie după mine.

Ieșim din casa și ne îndreaptăm către parc. Când ajung acolo găsim un cățel la intrare. Era negru cu boticul și urechea dreapta alba. Era adorabil.

-L-aș lua eu, dar mama e alergica la par de câine. - spune Stephanie dezamăgită.
-Eu as vrea sa îl iau, dar sora mea mai mica îl trage de blana. Dacă vede vreun animal vrea sa îl smotoceasca.
-Atunci, cred ca o sa îl iau eu.

Îl iau în brate și începe sa ma lingă pe mâini și își mai întorcea capul uneori și ma lingă pe bărbie. Era adorabil.

***

Am stat vreo doua ore în parc. Ne hotărâm sa ne întoarcem acasă. Mergem cat mergem, vorbind pana ajungem la casa Biancăi. Ea ne îmbrățișează și ne spune "Noapte buna" și intra în casa.
Mai mergem cat mai mergem pana ajungem la casa lui Stephanie. Ma îmbrățișează și îmi spune "Noapte buna".
Intrun final, ajung și eu acasă și intru încet pe ușa cu cățelul în brate sa nu ma audă fratele meu. Dar, ghinion, fratele meu statea în fata uși cu mâinile încrucișate, foarte îngrijorat.

-Unde-ai fost atâta timp?!
-În parc - ii spun simplu și rece.
-Si ce e cu cățelul asta.
-L-am luat din fata parcului. Sa nu cumva sa ma pui sa îl abandonez ca jar mănânci!
-Nu, poți sa îl păstrezi, atâta timp cât ai tu grija de el.
-Ăhăm..

Când sa urc scările, ma prinde de mana și ma trage spre el.

-Ce se întâmplă cu tine? De ce te porți așa?
-Lasă-mă! - tip și ma smucesc din bratele lui, urcând scările. Merg pana în camera unde închid ușa și o încui cu cheia. Ma schimb în pijamale și ma bag în pat alături de... Încă nu i-am pus nume... Spike.. Mdap, e perfect.. Ma bag în pat alături de Spike și ma învelesc cu plapuma groasa. Off... Maine e luni. Am uitat sa îmi pun ceasul sa sune.
Dupa ce îl pun sa sune închid ochii și nu după mult timp ajung în lumea viselor.

Îndrăgostită De Fratele Meu Vitreg Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum