Tanıtım

103 3 1
                                    

Yıkık dökük aşklarla dolu bir hikaye. Birbirini arayan iki ruhun yanlış yollara sapması acaba neyi değiştirir? Nasip olacak kişi asla değişmeyecekse diğerlerine ne olacak?

Kalp kırıklıkları ve umutlar bu hikayede. Herkesin haklı olduğu bir hikaye bu. Merak mı ettiniz şöyle anlatayım;

Havva

Sudan daha temiz ve duru. Papatyaları çok seviyor ha bir de onlarla konuşmayı. Hayvanlarla arası pek iyi değil ama onun sözünü ilginç bir şekilde dinliyorlar hep. Gözünü açmış karşısında Yusuf varmış. Onu koruyup kolladıkça sevmiş. Gün gelip aileri birbirleri ile evlenmelerini isteyince anlamış Yusuf'un da onu sevdiğini. Hep sakınmışlar kendilerini haramdan. İki tane tertemiz genç birbirlerini beklemeye başlamış. Ha bir de Esra'sı var can dostu ahretliği. Dünyada başka da istediği bir şey yok. Yani şimdilik öyle sanıyor.

Yusuf

Havva'nın aksine mimarlık değil tıp okuyor. Ondan iki yaş büyük. Ama sevdası da ikisinden de büyük. Havva'ya bakınca şükrediyor hep. Nikahlarını bekliyor sonra daha çok bakabilmek için. Okulların açılmasına az bir zaman kala içine kötü şeyler olacağı hissi geliyor. Ama olan Allah'tandır karşı koyamaz ya bunu unutuyor.

Esra

İnsanın hep olmasını istediği bir dost. Kocaman bir kalbi var. Sevmeyi iyi biliyor, dindar hoş bir kız. Nelerin onu beklediğini o da bilmiyor. İnsan ziyandadır mutlak, onların amacı o olmayan güruha geçmek.

Harun

Harun biraz heyecanlı. Bazı kötü işlere bulaşmış ama iyi kalabilmiş biri. Hayatta hiçbir şey istemiyor dua etmeyi bilmiyor pek. İbadetini yerine getirse bile duası eksik hep. Sadece bir duası var hayatında ara ara gördüğü rüyalarındaki meleği istiyor. Ama öğrenecek başka duaları da.

-----------------------------------------------

HAVVA/wattys2016#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin