yukardaki resimdeki elena. Aslnda çok iyi kalpli bir kız. Lütfen okuyup beğinin ve yorum yaparsanız sevinirim.iyi okumalar😁😁😁😁😃😃😍😍
Ben bu sene 18 yaşına girecektim . Arkadaşım mary doğum günü kartlarım için bana yardım etmişti. Daha sonra doğum günü kartlarımı ben ve maryle herkese dağıtmayı başlamıştık . Çok eğlenmiştik, baya vakit geçirmiştik .Sonra mary eve gideceken Birdenbire bir şey olmuştu. Ne olduğunu anlayamamıştım.Mary'in başı dönüp yere düşerek bayılmıştı. Yanına gideceken siyah kapşonlu biri onu tutup , siyah kapşonlu biri gelip ona evine götürmüştü. Eve geldiğimde annem kendi kendine konuşuyordu.
-Kendi kendime bugün neden bu kadar tuhaf bir şeyler oluyor anlamıyorum dedim .
Kapıya hızlıca kapatığımda Annem beni görür görmez konuşmayı bırakmıştı._Ne oldu kızım okuldan mı geldin" derken ( çok telaşlıydı.)
-Anne okuldan geldim de ne oldu hem neden kendi kendine
konuşuyosun?_ Elena kızım baban daha gelmedi ondan telaşlıyım dedi:
Ama annemi hiç inamamıştım.
Elena odasına giderken odasından sesler duymaya başladı.Hemen kapıyı açar açmaz pencereden bir şey uçup gitti. Hemen annesinin yanına gider gitmez gördüklerine annesine anlatırken babası eve gelir ve üzerindeki kıyafetleri paramparça yırtıldığını görürler. Hemen Elena ve annesi ne olduğunu söylerken çok telaşlıydılar._Eve gelirken köpekler saldırdı önemli bir şey yok diyerek konuyu kapattı ama ben babama hiç inanmamıştım.Yemeklerine yedikten sonra elena odasına gittikten sonra annesi ve babası konuşmaya başladı.
_Artık kızımıza gerçekleri anlatmalıyız onun vampir olduğunu diyerek konuyu kapattı.
Elena sabah kalkar kalkmaz doğum günü için hazırlıklar başlarken yanına en yakın arkadaşı mary yanına gelip hazırlıkları yaptı.
Elena hazırlıklarına yaptıktan sonra arkadaşları eve gelmişti . Elena merdiven aşağı inerken birdenbire birşey olmuştu ama tekrar kendine geldi herkes elena alkışladı .Aklına bir şey gelmişti . Sabahtan beri kendime kötü hisediyordum.
Okuldaki arkaşlarından 2 kişi
-doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım iyi görünmüyorsun ne oldu bugün senin mutlu doğum günün (dedikten sonra eline hediyelerini verdiler.)
Dansları ve pastalarına bittikten sonra herkes evlerine dağılmışlardı. Elena yorulup hemen uyuyup kalmıştı. Gece tuhaf bir şey olmuştu .Kulağıma gelen sesler çok kötüydü . Birdenbire pencerem açıldı ve Sesler kesilmişti.Elena sabah kalktığında o sarı saçları siyah renk ,o yeşil gözleri kahverengi olmuştu ve çok şaşırmıştı.
_Annnnnneeeeee! Baaaaabbbaaa!! Diye bağırdı.Hemen anne ve babası yaynına gelip olanları anlatmıştı annesi ve babası vampir olduğnu söyleyince elena yıkılmıştı.
_ Anne baba nasıl olabilir bu şimdik ne olacak .
- Anne siz demi ?
_Evet kızım
_ Kızım seni vampir okuluna gönderceğiz vakti geldi .
_ Olamaz anne gitmek istemiyorum. Lütfennn ne olur anne !
_Olmaz kızım yarın seni almaya gelcekler bir süre eğitim göreceksin arkadaşlarınla veda et bugün ama sakın vampir olduğun söyleme!
Hemen kıyafetlerime giyip dışarıya çıkarken arkamdan biri beni takip ediyordu . Hemen uzaklaşıp giderken biri beni dokanırken saçıma asılıp birden sis gibi dağılıp kayboldu .
Arkadaşım mary yanıma gelince saçıma boyatıp lens taktığma sormuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR. OKULUm
Mystery / ThrillerNe olduysa her şey o günden sonra oldu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!