Chapter 2

131 11 1
                                    

Kring kring....

Loceng berbunyi menunjukkan waktu pulang. Seperti biasa taerin akan blik ngn kai...

"Weii aku nk nasihatkan kau tau"kai ckp smbil tersenyum.

"Pahal ko senyum mcm tu... Seram dohh" kte taerin smbil membuat muka takut.

"Aku naik motor hri ni ...so ko kne jaga la skit ko punye skirt tu" kte kai dengan nada yg selamba.

Dengan sepontannya tangan taerin menampar lengan kai. Kai hanya mengaduh kesakitan.

S
K
I
P

"Taerin dh blik" jerit taerin sambil tangan nya ligat membuka tali kasut.

"Gi la naik atas bersihkan badan. Lpastu pkai comel2 skit sbb kita nk gi rumah kwan omma. Omma ade hal skit nk bincang ngn die"kte omma taerin

"Kalu taerin x ikut bleh x? "Tanye taerin sambil membuat muka 10sen

"No, no and no" kedengaran suara omma taerin tegas.

Taerin pon naik ke atas smbil menjuihkan bibil comelnye. Die mmg x nk ikut sbb banyak kerja skolh yg nk dibuat.tpi kesian ibunya.

Tanpa melengah taerin mencapai tuala pinknya lalu masuk kedalam blik air.setelah beberapa minit die pon kemudian. Die memakai tshirt lengan pendek berwarna pink,seluar jeans warna hitam.die melepaskan sahaja rambutnya.setelah siap,die mencapai beg tangannya lalu turun ke bwah.

"Omma,jom..taerin dh siap ni" ajak taerin.

"Ha jom lah..dh lambat ni."kte omma taerin sambil menarik tangan taerin lembut.

Beberapa minit kemudian...

Meraka smpai di depan rumah banglo tiga tingkat. Taerin kaku apabila melihat rumah tersebut. Bagai langit dan bumi dengan rumahnya .Ibunya berjalan ke lagar dan menekan loceng. Tibe 2 pintu pagar rumah tersebut bukak dengan sendiri.

"Wahhh... Die bukak sendiri la"taerin berckp dengan penuh teruja.

" dh la tu jom msuk dlm. "Ibunya menarik tangan taerin lembut.

Mereka berjalan beriiringan. Sesampai sahaja di pintu rumah,puan park aka kwan omma taerin mengajak masuk ke dlm rumah.

Taerin melihat susun atur rumah itu dengan penuh teruja.sedang taerin khusyuk melihat susunan atur tibe2 die terlanggar seseorang semasa die mengundur kebelakang. Namja tersebut bru shaja turun tangga.taerin sangat cemas. Die meminta maaf banyak kali.

Namja tersebut memegang bahu taerin lalu berkata...

"Its ok.. "Kte lelaki itu sambil tersenyum.
Taerin hanya diam seperti patung apabila terpegun dengan kekacakan lelaki tersebut.die tidak pernah melihat lelaki sehandsome itu dan sebaik itu

"Hello.. Are you ok? "Tanye lelaki itu sambil melambai-lambai tangan di depan muka taerin.

"Ya.. I am ok"bls taerin. Pipinya mula merah kerana malu.

"Ok byee"lelaki itu menghadiahkan lgi stu senyuman lalu pergi dri situ.

Mian sbb lambat update.. Author pergi format phone... Keep reading

I love u 😍😘😳😳

HEY YOU BYUNTAE!!(p.j)Where stories live. Discover now