Williams perspektiv:
Jag skulle möta Brooklyn på stranden, jag ser hur kommer fram med sitt långs bruna hår och sin svarta bikini. Hon är så vacker, hon kommer fram och ger mig en mysig kram och jag pussad henne på kinder sedan lägger vi våra saker på stranden och springer ner till bryggan. Hon ställer sig och ska känna på vatten men jag kommer bakifrån och slingrar mina armar runt henne.- Vad gör du?, frågar hon och vänder sig om.
- kramar dig, svarar jag enkelt och flinar åt henne.
Hon tittar på mig med ett flin och samtidigt så puttar jag henne men hon får tag i min armar så att jag trillar över henne i vattnet. Hon ligger under mig på botten och jag drar upp henne snabbt.Jag skrattar åt henne och lyfter upp henne. Jag bär upp henne på stranden och lägger henne på sin handduk och sen lägger jag mig bredvid och flyttar mig närmare henne.
- jag vill mysa, säger jag och gör puppyface.
- skaffa en tjej då säger hon och skrattar åt mig.
- jag har ju ingen tjej, säger jag och gör en ledsen min.
- Synd säger hon och skrattar åt mig.
- jag kan få låna dig eller hur? , säger jag och flinar åt henne.
- Nope säger hon och flinar åt mig.Jag reser mig upp och sätter mig gränsle över henne och börjat kittla henne. Hon sprattlar runt.
- Sllllluuuuutaaaaaa. Skrattar hon fram.
- om du myser med mig, säger jag och flinar åt henne.
- okej!!!!! Skriker hon.
Jag lägger mig ner och drar henne så att hon ligger på mig samtidigt som jag kramar henne. Och så ligger vi tills hon somnar. Jag lägger henne precis bredvid mig och hon har huvudet på mitt bröst. Jag tar min kofta och lägger över henne. Jag tittar på henne längre tills jag själv somnar med mina armar runt henne.
Jag vaknar över att någon drar mig från Brooklyn det var hennes mamma och pappa. Hennes mamma slår till Brooklyn och hon tittar på mig snabbt och börjar sedan skrika på sin mamma.- Släpp han pappa, skriker hon medans hennes pappa har ett grep runt mig.
Jag försöker ta mig loss men han brottar ner mig på marken istället. Han sitter på mig och ser hur Brooklyn gråter. Hennes mamma drar in henne i bilen och sedan slår hennes papp mig en gång sedan går han in i bilen och kör iväg.
Alltså anledningen till att Anna och Magnus inte gillar William.
YOU ARE READING
Jag kommer hitta dig LOVAR ❤️
Historia Corta15 åriga Brooklyn försvinner den 15 juli ingen vet hur och ingen vet vart förutom Brooklyn. Kommer hon överleva i en skog helt ensam? Och vad finns egentligen i skogen? Läs och så får ni reda på det.