Mixed Blood

53 6 3
                                    

Imi cuprinde corpul in brate,soptindu-mi la ureche:
Leo: Jia,o sa iti duc lipsa in seara aceasta.Ti-am luat ceva care sa pastreze legatura intre noi,spune deschizand o cutie din catifea neagra. Portiunea pe care statea asezat lantisorul de argint era din matase pura,imaculata.Medalionul de la capatul acestuia stralucea puternic.Ma saruta inca o data,in semn de ramas-bun.
Trec in jur de sase ore intregi decand Leo este plecat.Decid sa imi ocup timpul navigand pe internet. Ma uit la ceas si observ ca este trecut de miezul noptii,iar el nu a dat niciun semn.Nu ii sta in fire.Continui sa navighez pe internet si accesez un link cu o stire din ziua de azi.Citesc uimita titlul: "Omul de afaceri Kwon Leonardo a fost vazut cu o alta femeie intr-un bar de noapte".

Citesc uimita titlul: "Omul de afaceri Kwon Leonardo a fost vazut cu o alta femeie intr-un bar de noapte"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Il sun pe Leo de mai multe ori,insa imi raspunde casuta vocala.Intr-un final reusesc sa dau de el:
Jia:Leo,esti bine?
Imi dau cu usurinta seama ca era sub influenta alcoolului deoarece se chinuie sa lege doua fraze.
Leo: Lasa-ma! Nu ma mai cauta!
Se aude o izbitura,apoi apelul se intrerupe brusc.
Tip isterica: "Leo!".
Imi iau rapid paltonul si ma indrept spre zona unde se afla clubul.
Vad cum paramedicii il duc pe o targa in ambulanta,iar politistii cerceteaza cazul.
Pornesc spre spital in cea mai mare graba.Sunt oprita de doi medici care imi spun ca sotul meu trebuie operat de urgenta.
Tip insterica in timp ce incerc sa ajung la el.Ultima data cand il vad este atunci cand intra in sala de operatie. Mii de lacrimi mi se scurg pe obraji,asteptand cu inima la gura sa iasa teafar de acolo.
Sunt extenuata.Intr-un final docotrul apare cu sotul meu,fiind in scaune cu rotile si avand un bandaj gros,alb la ochi,unde a avut loc operatia.Am dreptul de a il tine la domiciliu,deoarece conditiile din acel spital nu erau foarte bune.
In drum spre casa nu scot nicio vorba deoarece amandoi suntem cu moralul la pamant.Il conduc pana in dormitor,unde ii asigur toate conditiile necesare pentru a dormi linistit.
Il ajut aranjandu-i hainele in dulap.Tot umbland cu aceste haide,am neplacuta surpriza ca printre ele sa dau de o poza in care se infatiseaza chipul altei femei.

Day By DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum