Heartbreaker

22 3 0
                                    

Lunile trec,iar ranile incep sa i se vindece.
*Din perspectiva lui Leo*
Nu o pot vedea,dar ii pot simti palmele calde,fine atingandu-mi pometii.Inspir parfumul ei si oftez.Ma imbratiseaza grijulie,simtindu-i cum parul ii coboara in valuri pe spate.Imi trec degetele prin paru-i si oftez din nou.
Ziua urmatoare simt cum vantul rece imi aspreste pielea.Nu aud decat sunetul corbilor din jurul meu.Sunt asezat in capul oaselor,simtind fiecare strat de bandaj inlaturandu-se.
Prima persoana pe care o vad este ea.Inca zambeste.
Doctorul isi misca degetul aratator in stanga si in dreapta.Se concentreaza asupra pacientului,adaugand:
-Te-ai vindecat complet!
La auzul acestor vesti Jia sare in bratele lui Leo.
Jia:-Am pregatit o surpriza,te deranjeaza daca ma vei astepta acasa?
Leo:-Bineinteles ca nu.
Intr-un sfarsit ajung acasa.Decid sa fac un tur al casei pentru a vedea daca s-a schimbat ceva in tot timpul acesta.Intr-un final ma asez comod pe canapea,adormind.
Dupa un somn bun,deschid telefonul si observ ca au trecut patru ore de cand am ajuns,iar Jia tot nu a ajuns.Sar din pat si ma invart in cerc in jurul camerei.O sun,dar inchid inainte de a se conecta apelul.Aud niste sunete de pasi.In mod sigur este ea.
Imi indrept corpul spre usa,unde vad o femeie necumoscuta care alearga spre mine si ma imbratiseaza.Silueta ei este inalta si slaba,parul drept si lung alunecandu-i pe spate.Ochii ii sunt caprui,pusi in evidenta cu ajutorul unui eyeliner negru.
*Din perspectiva lui Jia*
Rasucesc cheia in broasca usii si intru in casa.Privirea imi este aruncata asupra sotului meu si a unei femei care se imbratiseaza.Leo ma priveste ciudat.
Trantesc pungile de cumparaturi pe jos in timp ce mi se scurge o lacrima.
Fei: Sunt fericita ca operatia a avut succes!
Scorpia pleaca din bratele lui Leo si vine spre mine.Apropiindu-se,imi amintesc unde am mai vazut chipul ei.Este femeia din poza lui Leo,cea pe care o tinea ascunsa.
In timp ce ma imbratiseaza,adauga cu glas tare:
Fei:Multumesc ca ai avut grija de el!
Ma strange puternic in brate,soptindu-mi la ureche:
Fei:Nu te mai atinge de el!
Se indeparteaza aruncandu-mi o privire plina de dispret.
Fei: Leo,ce ai spune sa mancam ceva?
Leo: Sigur...spunand cu un ton nesigur.
Fei: O voi pune pe femeia de serviciu sa ne prepare ceva gustos.Barem asta sa stie sa faca.
Jia: Nu sunt femeie de servici,sunt...ezit sa termin propozitia.
Fei: Continua!
Jia: Nu conteaza...
Fei: Asa credeam si eu.
Am terminat de preparat celor doi o cina cat se poate de gustoasa.Le-o servesc cu un zambet fals.
Fei: Servitoare,fa-mi,te rog,un ceai cald!
Jia: Desigur...
In timp ce torn ceaiul fierbinte in ceasca,femeia aceea se apropie de mine dand impresia ca vrea sa imi spuna ceva.Intr-un mod foarte subtil reuseste sa imi miste ceainicul astfel incat lichidul fierbinte sa curga in afara cestii,arzandu-mi mana dreapta.
Fug din acel loc pentru a nu imi vedea nimeni lacrimile.Ma duc intr-o camera separata de restul casei,ma privesc in oglinda si observ semnul pe care mi l-a lasat Leo pe obrazul drept.

Day By DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum