AŞIK OLUYORUM

65 3 0
                                    

Annem sudan bir yudum aldı
Annem: kızım bir düşünseydin
Ben: anne ben düşündüm
Ve akşamı öyle bitirdik televizyon karşısında iç sesimle konuşuyordum
İç ses: ayy ne kadar yakışıklı yaa çok tatlı
Ben: dimi yaa çok tatlı
İç ses: evet onunla evlenicem
Ben: evet yaa onun gibi bir tat... hayvanla evlenicem. N oluyo kixim sana yaa off ondan sen nefret ediyorsun
Dedim ve dolapda duran dondurma yı alırken bir de baktım ki bitmiş canım çok çekmişti o anda kapı çaldı
Ben: kim o?
Murat: benim
Ben: hoşgeldin
Elinde bir poşet vardı çaktırmadan bakayım derken
Murat: sorsana
Ben: ne var onda?
Murat: ailelik dondurma sonuçta biz bir
Lafını keserek
Ben: biz bir sahte aileyiz dedim ve onu kaselere koydum yanına kaşık koyarken yere düşdü murat bana çeşitli sorular sordu hiç birine cevap vermedim yeni bi kaşık koydum dondurmalardan 3 koca kase yemişdim murat evine gitmeden ne zaman evleniceğimizi sordu 1 ay sonra evleniceğimizi söyledim.
(1 ay sonra)
Sabah çok heyecanlıydım bugün evleniyordum kızlar odaya toplanmış beni kaldırıyorlardı gelinlik beni çok sıkmışdı biraz gevşelttik ve hazırdım odadan babmın kolunu tutarak çıktım ve muratı görünce ona tekrar aşık oldum düğün salonuna geldik bizi mumlar içinde karşıladılar ama muratı sevmiyor gibi yapıyordum nikah memuru geldi ve bize normal sorular sordular aaa tabi bu sırada muratın ayağına bastım gelinliğimin duğanı açtı ve anlıma dudaklarını götürürken bir anda dudaklarıma yapıştı ayağımla ezdim anca bıraktı murat babamla lafa daldı  muratdan odanın anahtarını aldım ve direk  odaya giderken arda karşıma çıktı...
İçki içmişdi ağzı kokuyordu kollarımdan tuttu ve dudaklarıma yapıştı onu ne kadar itmeye çalışsamda olmuyordu o sırada murat geldi onu ittim ve bir tokat attım murat koşa koşa yanıma geldi ve beni odaya soktu 5 dk sonra murat da geldi dudağı kanıyordu hemen onu yatağa otturttum ve odada ilk yardım Çantası nı aradım...

Murat Boz Ve Aslı Enver (Aşkdan Kaçamıyorum)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin