Efter nästan en halvtimmes promenad så ser jag Oscar igen och jag små springer fram till honom för jag blir så glad att ja hitta, kunde lika gärna gått vilse för att läsa kartor är något som jag inte kan.
- Oscar!! Varför skulle jag göra det där små skriker jag på honom
- kul säger han så småskrattar liteInnan jag hinner säga något så har Oscar tagit upp en lapp från fickan
- vad gör du? Frågar ja fundersamt
- va tyst och lyssna bara" För flera år sedan så hitta jag den finaste tjejen som existerar. Den tjejen som ja fick kämpa flera år för att få hon som hata mig för jag va en sån där fuckboy . Men för två år sedan så blev du min. Vårt förhållande har varit som en bergoldalbana eller som när du orienterar, man gör fel man måste gå tillbaka och göra rätt. Vårt förhållande har inte alltid varit lätt men vi har alltid hittat tillbaka till varandra för att du och jag är som två pusselbitar. Vi är inte perfekta men jag skulle inte vilja ändra något med dig förutom ditt efternamn babygirl. Hela vår resa har fått mig att inse att du är mitt livs kärlek och den jag vill leva resten att mitt liv med"
OMG han går ner på knä vafan händer????
- Melissa vill du bli min till döden skiljer oss åt
- om det är nu jag ska säga ja så JAA! nästan skriker jag ut
Det dröjer inte länge innan Oscar trycker sina läppar mot mina och de mötts i en passionerad kyss. Det är som stötar i hela min kropp.
- Jag älskar dig Oscar hans Olof Molander säger jag i ett leende
- Och jag älskar dig Melissa Linnea soon Molander
Jag svarar bara med ett leende, inget kan förstöra min glädje i denna stunden.
THE END
kommer förmodligen en epilog
CZYTASZ
Förlåt mig |O.M
FanfictionFortsättning på sociala medier, ni behöver inte läsa den kanske de sista delarna för att förstå lite av denna OBS! Kan innehålla svordomar och vissa ord som inte e så barnvänliga så läs på egen risk!