2008-2012
Το 2008 ή Ariana ερμήνευσε τον ρόλο της Σαρλοτ στο Μιούζικαλ 13 για τον οποίο απονεμήθηκε βραβείο από τον Εθνικο Σύλλογο Θεάτρου Νεολαίας.Οταν πήρε μέρος , η Ariana εγκατέλειψε το Λύκειο στο οποίο φοιτούσε.Παρολα αυτά για να συνεχίσει την εκπαίδευση της , το σχολείο της , της έστελνε την ύλη που δίδασκαν έτσι ώστε να διαβάζει στο σπίτι με την βοήθεια καθηγητών.Με την πρεμιέρα της σειρά Victorious , τον Μαρτιο του 2010 , ή Ariana πρωταγωνίστησε σε αυτή ως Cat Valentine μέχρι την λήξη της στις 2 Φεβρουαριου 2013.Η Ariana εμφανίστηκε επίσης στο εξώφυλλο του περιοδικού Dream στην έκδοση του Αυγουστου 2011.
Πιο πριν είχε ηχογράφηση την φωνή της Πριγκίπισσας Diaspro στην τηλεοπτική σειρά Winx Club
και έχει πρωταγωνιστήσει στην παράσταση Τα Χριστούγεννα Της Χιονατης(A Snow White Christmas).
Το 2012 ή Ariana έκανε ντουέτο με τον Mika τραγουδώντας το Popular Song.
Επειτα ανακοινώθηκε πως ή σειρά Victorious θα έληγε μετά το τέλος του τρίτου κυκλου(τον οποίο μετά χωρίσανε σε τριτο και τέταρτο).Ή Ariana δήλωσε πως δεν ήλπιζε να τελειώσει τόσο νωρίς και πώς ανυπομονουσε να παίξει και στους 2 κύκλους.Κατα την διάρκεια εκδήλωσης του Συνδέσμου Κριτικών Τηλεόρασης , στις 3 Αυγουστου 2012 , ανακοινώθηκε ή έναρξη της σειράς Sam & Cat που θα άρχιζε στις 29 Νοεμβριου του 2012.Η σειρά συνδύαζε τον χαρακτήρα της Σαμ Πακετ από το ICarly και της Κατ Βαλενταιν από το Victorious.
ESTÁS LEYENDO
Ariana's Career
De TodoΌσοι λατρεύουν Ariana και θέλουν να μάθουν για την καριέρα της και βέβαια άμα θέλουν ας το διαβάσουν.