#two

639 29 2
                                    

(..) a venit timpul sa iesim din nou cu Bisi si Ionut.

-Da, tu tot nu esti gata? *o intreb eu pe Maria*

-Ba sunt, vin imediat.

dupa 5 minute de asteptare, am iesit, iar baietii ne asteptau deja.

-In sfarsit ati venit si voi! *exclama Bisi cu o fata de...cu o fata :)) *

-haideti sa mergem! *spuse Maria*

dupa 15 minute de mers ajungem la acel local. cum noi eram fete , au platit baietii si incep discutiile in care Bisi nu mai tace din gura :))

-Asa mai fetelor si voi cat mai stati pe aici? *intreaba Bisi*

-Maine plecam.

-Maine? de ce maine?! adica nu o sa ne mai vedem?

-Pai se pare ca nu, scuze.. *raspunde trista Maria*

-adica asta a fost tot? pa si relatia noastra?!

-Noi nu avem o relatie Bisi, ne cunoastem doar de cateva ore.

-Dar eu simt ca te cunosc de-o viata intreaga si te iubesc!

- Nu, nu ma iubesti, nu ai avea cum

-dar...

-fara dar, te rog, nu face discutia asta mai complicata decat este..

Pe fata lui Bisi si a Mariei se vedea dezamagirea despartirii, dar nu aveam ce sa le fac. Si eu la randul meu asteptam sa ajungem in Craiova la Highman.

La incheierea iesirii noastre, baietii ne-au condus din nou pana la hotel.

-Hei, stiu ca esti suparata ca v-om pleca, dar ai destul timp sa vorbesti cu el online! *eu incercand sa o inveselesc pe Maria*

-Nu, degeaba voi vorbii online, eu nu pot rezista sa stau departe de persoana iubita.

-Nu mi se pare corect din partea ta, dar ramane cum vrei tu. Acum hai sa ne bagam la somn, ca e tarziu si maine avem o zi lunga.

-Ai dreptate..

-Noapte buna Maria!

-Noapte buna Stephanie!

A doua zi m-am trezit foarte devreme, caci eram atat de entuziazmata..incat nu am mai putut sta nicio clipa in pat.

-Maria, Maria!

-Ce?

-Haide , trezeste-te! E dimineata!

-Mai stai si tu putin..

-Nu mai stau deloc, hai misca!

-Ooh..

dupa 30 de minute am ajuns la gara din Timisoara, care avea sa ne duca la Craiova.

-Nu pot sa cred ca peste cateva ore voi fi in Craiova!

-Daca tot Bisi e o sansa pierduta , crezi ca Selly ar vrea sa fim amici?

-Tot ce-i posibil.. asta daca dam de el, bineinteles .

Dupa ore de mers cu trenul am ajuns in Craiova, mi-ar fi placut mult sa vizitez orasul, dar eram extenuata ; dupa ce ne-am cazat la hotel m-am pus sa dorm putin.

cand m-am trezit era ora 17:00

-De ce nu m-ai trezit? uite cat e ceasul! *spun eu revoltata*

FantezieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum